Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en hang in de buurt van Kasparow rond, want we gaan gezellig helpen en filmen!
misschien

) vandaag de Nikon D70 cadeau gekregen.
)
gomir schreef:Ik was wel van plan te gaan, maar moest tot 6 uur werken en daarna de merrie nog klaar zetten voor morgen(moet al om kwart voor negen parcourslopen)
Was het leuk
doordat ik op mijn eigen pony zat..
Lekker lief
) marjolein88 schreef:heey ik ga ook ! met onze NRPS D-pony hengst Di Caprio
wil je dan van ons ook een plaatje schieten![]()
misschien
![]()
als het wil lukken met het licht
lijkt me heel erg leuk
misschien tot vanavond !
groetjes Marjolein

levi schreef:marjolein88 schreef:heey ik ga ook ! met onze NRPS D-pony hengst Di Caprio
wil je dan van ons ook een plaatje schieten![]()
misschien
![]()
als het wil lukken met het licht
lijkt me heel erg leuk
misschien tot vanavond !
groetjes Marjolein
Hoi Marjolein,
Ik heb 2 foto's voor je.
mooi hoor
gemaakt van Sweet Forest Wizard en/of Rembrandt (beide helemaal in het begin) ? Prince schreef:Heeft iemand nog foto'sgemaakt van Sweet Forest Wizard en/of Rembrandt (beide helemaal in het begin) ?
Pony ontwikkelt zich goed zo te zien 
marjolein88 schreef:Prince schreef:Heeft iemand nog foto'sgemaakt van Sweet Forest Wizard en/of Rembrandt (beide helemaal in het begin) ?
hoe liep Rembrandt ?? er reed toch een volwassen vrouw op?
, kwam binnen tijdens Sweet Forest Wizard. fresco schreef:he, verdikkeme dat ik al dit leuks heb gemist....
Nou Marjolein ik kom gauw jou super hengst bewonderen hoor!
Zijn er al veulens geboren van hem?

marjolein88 schreef:Prince schreef:Heeft iemand nog foto'sgemaakt van Sweet Forest Wizard en/of Rembrandt (beide helemaal in het begin) ?
hoe liep Rembrandt ?? er reed toch een volwassen vrouw op?
ponymens schreef:Het zag eruit of hij nog maar net onder het zadel was, onrustig hoofd, nog weinig balans en erg springerig. Kwam ook gillend op onze hengst af met zijn begeleider meesleurend.