"Herd Reduction Gestuet Falkenhorst"

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Peterina

"Herd Reduction Gestuet Falkenhorst"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 20:10

Ik wist wel dat Gwen een paar gezondheids problemen had gehad de laatste jaar maar dat het zo erg was wist ik het niet. Vanwege gezondheids reden wordt zij genoodzaakt haar kudde warmbloeden met de helft te reduceren, zo'n 30x paarden.

Omdat er verschillende mensen zijn die interesse hebben getoond in het fokken van palomino's vond ik het geplaatst om deze unieke mogelijkheid hier neer te zetten.

Als ik meer stal ruimte had kocht ik minstens nog een paar jonge fokmerries ... palomino's dan te verstaan :wink:

Voor wie misschien geinteresseerd is is dit een gouden mogelijkheid om een juweeltje te kopen. Zij fokt klasse gekleurde warmbloed paarden ... palomino's, buckskin's, champagne, pinto's. Er gaan verschillende jaarlingen, twenters, jonge fokmerries die ze zelf wou doorhouden, idem jonge hengsten en een paar van haar goedegekeurde hengsten. De hele verhaal is te lezen op www.gestuet-falkenhorst.de

gabrycha

Re: "Herd Reduction Gestuet Falkenhorst"

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 20:15

Staat die khalvin khlein ook te koop?

Peterina

Re: "Herd Reduction Gestuet Falkenhorst"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 20:22

Ik heb alleen vernomen dat ze ook een deel van haar hengstenstapel weg doet. Je zou zelf is moeten contact opnemen als je interesse hebt. Vragen kost niets, en ze moet echt een deel verkopen.
Ik heb begrepen dat zij een hart operatie (bypas) moet ondergaan vandaar de kudde vermindering.