wat is een welsh-b pony waard?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

annalover

wat is een welsh-b pony waard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 15:58

Hoi..
Onze welsh-b pony lucky boy wordt verkocht.
hij 5 jaar, 1.18m hoog, bruin en heeft een beetje de bouw van een welsh cob.
hij is afgericht t/m L1 dressuur, springt 1 meter. Ook geschikt voor recreatie (maakt zeer graag bosritten) en cross.
Lucky Boy is ook 100% betuigd, loopt graag voor de koets. Tegenover andere pony's is hij zeer sociaal en hij heeft geen stalgebreken.
100% verkeers- en trailermak! Lucky Boy is ook erg geschikt voor de beginnende ruiter, je kunt zo op hem wegrijden. Hij gechipt en geënt, heeft een paspoort.
Ik weet dat dit eigenlijk bij de Welsh Taxatietopic hoort, maar aangezien hier alleen maar pony's geplaatst worden en niet getaxeerd, wou ik het ff zo proberen. Lucky Boy is trouwens niet voor de taxatie, hij is echt te koop en ik was benieuwd wat we er voor zouden kunnen krijgen!!!
Groetjes, Sjoukje

mcrielaard

Re: wat is een welsh-b pony waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 16:32

Ik schat hem tussen de €1000,- en €1200,-

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 16:54

Ik denk in ieder geval wel boven de 1000 euro lijkt me namelijk een hele leuke pony.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 19:01

Klinkt wel erg leuk en als hij papieren heeft denk ik dat je er misschien wel richting de 900,- a 1000,- euro voor zou moeten kunnen krijgen...
Maar OF je het krijgt is de vraag...

De prijs voor kleine pony's ligt vaak erg laag, alleen voor echte toppers word veel gegeven...
Maar mensen die gewoon een leuke pony zoeken gaan eerder voor de normale pony's die voor 300 a 400 euro te koop staan dan de iets leukere die twee a drie keer zo duur zijn...
Voor 400 euro koop je tegenwoordig een jonge groene pony MET papieren als je een beetje rondkijkt Scheve mond Blauw oog Bloos!

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 20:40

Ik zou minimaal €800,- vragen voor deze pony. Klinkt als een leuke pony, lekker veelzijdig...
Ik weet niet hoe mooi 'ie eruit ziet. Bloos