welke hengst bij deze merrie inspekteur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bushwullie

welke hengst bij deze merrie inspekteur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 09:25

ik ben eens aan het rond kijken om m'n merrie misschien te laten dekken. maar nu vraag ik mij af welke hengst.
ze is rond de 161 hoog (wil geen veulen wat 170 word dat is mij tegroot), braaf maar er zit genoeg temprament in.
ze is wat nerveus. haar gangen zijn goed mooi ruim maar er kon wat meer schwung in. ze is niet lang in de rug, en er zit genoeg bloed in. ze hadden mij gezegt ik zou meer kijken naar een gelderse hengst.
maar goed ik ben een leek bij de kwpner daar ik van te voren altijd arabier had. haar afstamming is v: inspekteur vm: zeoliet vmm: patriek.
aan welke hengst zouden jullie denken?? ik weet het echt niet.

Elisa2

Re: welke hengst bij deze merrie inspekteur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 09:59

Heb je ook een foto? En wat voor een paard wil je fokken spring/dressuur? En wat wil je verbeteren aan je merrie?

bushwullie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 10:47

nee ik heb helaas nog geen foto van haar.
enja welke richting meer dressuur dan springen.

wat verbeteren, nou meer schwung is altijd goed, maar ik weet het niet ze is ook nog niet naar een keuring geweest zo ver ik weet. dus wat nu echt de plus en min punten zijn weet ik niet.
mij zei iemand de hengst bazuin. zegt iemand deze hengst iets?
ik weet dus alleen dat hij gelders is dressuur loopt en rond de 165 is.

Mansolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 15:03

de hengst whisper kwam het eerste in mij op. Hij stond geloof ik vorig jaar nog bij de dalhoeve, maar waar hij nu staat weet ik niet