Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar ook met springen
hopkefamke schreef:neej daar heb ik nog nooit van gehoord..!
Wat voor paard is dat dan..?

casirask schreef:Leuke filmpjes! Op de stal waar ik rijd, hebben ze ook een Indoctro gehad, met de zelfde techniek!
Op het laatste filmpje oversprong ie zich wel. Dat deed die van ons ook heel snel. Echte vechters, als je met het karakter overweg kunt! Mooi hoor! Veel succes!
kwitnie schreef:ik heb momenteel ook een indoctro staan.
kan gigantisch springen, ook een kwik beestje
ze is alleen eerst twee jaar voor de fok geweest door haar goede bloed.maar onder het zadel is ze een snelle en fijne leerling. Ze kan alleen wat rillerig zijn, maar gaat wel voor je door het vuur.
Ze is met haar 1,63 wel wat klein.
ik hoorde van iemand anders hier op bokt dat indoctro's fijne paaardjes zijn als je met het karrakter om kan gaan. maar wat voor speciaal karrakter hebben indoctro's dan???casirask schreef:Leuke filmpjes! Op de stal waar ik rijd, hebben ze ook een Indoctro gehad, met de zelfde techniek!
Op het laatste filmpje oversprong ie zich wel. Dat deed die van ons ook heel snel. Echte vechters, als je met het karakter overweg kunt! Mooi hoor! Veel succes!