Gelige afscheiding

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Loolapelooza

Gelige afscheiding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 18:02

2 dagen geleden is ze bevallen, en vandaag zag ik wat gelige afscheiding uit haar vagina komen. Ik heb de VA al gebeld en die zei dat ik koorts moest nemen, wat niet is gelukt bij gevaar voor eigen leven ... Nagelbijten / Gniffelen
Nu moest ik ze goed in de gaten houden, merries met een baarmoederontsteking zouden daar heel gevoelig voor zijn dus maken veel koorts aan, zijn suf, moe, dof, eten slecht .... maar Vanta die voelt zich helemaal toppie. Hyper! Ik hou ze scherp in de gaten, geen enkele verandering zal ongemerkt aan mijn kritische oog voorbij gaan. Knipoog Doch, afscheiding is afscheiding. Ik zei al dat de baarmoeder zich misschien gewoon is aan het opkuisen, dat vuil moet ergens heen.
In ieder geval, heeft 1 van jullie merries dit ook gehad? Wat was het? Hoe kwam het? .... ?

Odess

Re: Gelige afscheiding

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 18:07

Toen Odessa vorig jaar haar veulen verloor heeft ze ook nog enkele dagen afscheiding gehad. Mij is vertelt dat het, zolang het transparant en een lichte kleur heeft, het geen kwaad kon. Dat is gewoon het opschonen wat de merrie zelf doet. Zodra het donkerder werd moest ik mijn DA bellen, dat is gelukkig niet gebeurt en het ging vanzelf weg.

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 18:26

Mijn merrie heeft dit ook heel erg gehad,oanje-geel achtige afscheiding.
Staart helemaal omhoog en het eruit gooien.
Volgens mij hoort dit er ook wel bij,gewoon haar baarmoeder schoonmaken.

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 09:51

Mijn merrie is vorig jaar ook haar veulen verloren. Tot 2 dagen daarna niet meer dan doorzichtige prut gezien. Kortom geen aanleiding iets vreselijks te verwachten. Tot de 3e dag de derrie er ineens uit gutste als het ware. Bleek ze al twee dagen met een zware baarmoederontsteking te lopen.... ze heeft 3 dagen op het randje van de dood gestaan. Maar met veel spoelen van de baarmoeder hebben we het gered. Sindsdien adviseer ik maar 1 ding: uit voorzorg laten spoelen. Als er niets aan de hand is, is het ook niet bijzonder pijnlijk. Wacht niet op koorts want dan ben je vaak te laat!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-05 12:45

Ja, dit heeft Josiane ook een week gehad, ik heb het maar iedere keer schoon gemaakt (er om heen) met babydoekjes Clown