Waar is Lupicor gebleven??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lavanta

Waar is Lupicor gebleven??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 12:45

Ik vroeg me af waar de nakomelingen van Lupicor gebleven zijn??
Je hoorde anders zoveel van Lupicor en minder van Numero Uno en nu is het andersom, Numero Uno staat bovenaan en van Lupicor hoor je helemaal niks meer.

Of zijn de nakomelingen nog te jong om zich op keuringen etc te laten zien??

EvelienH

Re: Waar is Lupicor gebleven??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 19:13

Ja dat vroeg ik me ook al af Haha! Wij hebben een 2 jarige van hem.
Maar je ziet de hengst zelf helemaal nergens.
Dus nu gaan we 3 april maar een takke eind rijden om hem een keer te zien Knipoog

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 23:00

De oudste nakomelingen die nu in Nederland lopen zijn nu 2, in Duitsland lopen al wel oudere nakomelingen. Dus idd nog te jong om er wat van te horen, maar in Duitsland doen ze het erg goed.
Lupicor zelf wordt volgens mij nu gereden door Beerbaum.

Lavanta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 23:44

Ja, wij hebben zelf ook een Lupicor jaarling. Maar ik was gewoon benieuwd omdat je nu eigenlijk niks meer van Lupicor hoort, maar juist heel veel van Numero Uno. Terwijl dit eerst juist andersom was.

montender78

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 20:02

NUmero unos doen het inderdaad goed in duitsland en de lupicor nazaten spreken ook van zich! als ik zou kiezen ......NUMERO UNO.

Oosterhui

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 20:46

Hier in Italie zullen er ongetwijfeld ook wel een aantal rondlopen, numero uno's ook wel denk ik en zelfs Niveau is in Italie , ik geloof met de ruiter Chimirri, maar heb 'm nog nooit op concours gezien en je hoort niks meer over Niveau, dus of ze gebruiken hem alleen voor de fokkerij of...

Krijtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 16:37

Ik was gisteren bij de hengstenshow van Hans Horn, daar hoorde ik dat Lupicor ook gereden gaat worden door Marco K utcher, die Uno ook rijdt, er komt vast binnenkort wel wat meer over deze hengst!

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 20:55

Alina schreef:
Ik was gisteren bij de hengstenshow van Hans Horn, daar hoorde ik dat Lupicor ook gereden gaat worden door Marco K utcher, die Uno ook rijdt, er komt vast binnenkort wel wat meer over deze hengst!

Dat heb ik inderdaad ook gehoord, zal wel net gewisseld zijn en eerst weer even optrainen bij nieuwe ruiter dan.
Ik heb ook een twenter van Lupicor thuislopen, uit het eerste dekjaar van Lupicor in Nederland. Volgens mij krijg je zo op de veulenkeuringen wel weer jonge Lupicor's te zien en straks natuurlijk ook in de sport. Even afwachten dus..

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 19:45

Oosterhui schreef:
Hier in Italie zullen er ongetwijfeld ook wel een aantal rondlopen, numero uno's ook wel denk ik en zelfs Niveau is in Italie , ik geloof met de ruiter Chimirri, maar heb 'm nog nooit op concours gezien en je hoort niks meer over Niveau, dus of ze gebruiken hem alleen voor de fokkerij of...

Of Niveau is gewoon niet goed genoeg of heeft gezondheidsproblemen Haha! (ik hoorde iets over zijn rug Verward )

Oosterhui

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 22:04

Herstel, foutje !!! Ik heb effe gevraagd maar het schijnt dat ene Fabrizio Marino Niveau nu rijdt in Italie, hij springt nu 1.20 soms 1.30.