ijslanders2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

faxa

ijslanders2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 10:33

hey hey,
ik ben er weer, er kan geen nieuwe berichten meer bij nou dan maar zo he:D maar ik had gelezen dat jullie over een topic prate over IJslanders. maar als er er een zoekt gaan dan naar google en dan naar ijslanderbabbels en dan de bovenste. ik ben daar ook lid van het het is heel leuk. en wat heeft iedereen leuk ijsjes:D Haha! ik wil ook wel een foto van faxa(L) laten zien maar kweet nie presies hoe da moet Huilen

groejes naomi

Lielle

Re: ijslanders2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-05 10:51

en dit is dus niet de bedoeling. Ik zie dat je hier net nieuw bent, dan heb je nog geen toegang tot de Huiskamer, maar daar is een topc viewtopic.php?f=34&t=242173&start=6175 waar je uitgebreid kunt kletsen met andere IJsland liefhebbers. Dit forum (Rassenpraat) is bedoeld om een specifieke vraag over een ras te stellen. Als je 50 nuttige berichten op de paardenfora hebt geplaatst (Verslag v/d dag t/m In the Picture) kun je gaan meedoen. Probeer een bericht te plaatsen op de Huiskamer, bij de 2e poging moet dat lukken (klein bugje nog).

Ik zet hier weer een slotje op.