NSPS en paspoorten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flettie

NSPS en paspoorten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-05 09:31

Mijn vraag is eigenlijk heel simpel:
wat zijn jullie ervaringen met de uitgifte van paspoorten door het NSPS?

Door onduidelijkheden en verkeerd of helemaal niet bezorgde post blijken de aanvraagformulieren voor een paspoort die ik via het NSvT had laten lopen dus nooit bij het NSPS aan te zijn gekomen (of het NSPS is ze kwijt geraakt Nagelbijten / Gniffelen ). Bij het NSPS is dus niks bekend over mij of over Hercules en ik krijg nu alsnog weer formulieren van het NSPS opgestuurd waarna ze alsnog een paspoort voor mij kleine vent gaan aanmaken.
Maar hoe lang hebben jullie hier op moeten wachten? Hadden jullie nog problemen? Kortom: moet ik het NSPS regelmatig lastig vallen met telefoontjes om ze achter de broek aan te zitten of niet Haha! Knipoog

flettie

Re: NSPS en paspoorten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 08:57

Niemand? Verdrietig

Elinaa

Re: NSPS en paspoorten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 15:00

hmm..ik heb nog steeds geen bewijs dat mijn pony gechipt is. wacht ik nu ook al een paar maand op. ook hebben we na het chippen van de andere nog niet alle paspoorten terug. je moet ze echt we,l een beetje achter de vodden aan zitten. we hebben zelfs geld gestort zodat onze stalnaam bekend en beschermd werd. stond niet eens in de computer. nu dus wel, en stond het eidnelijk in het blad. zo zijn er meerdere dingetjes, dus mijn tip er achter aan! ze zijn best slordig bij het stamboek.