montender........

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

montender78

montender........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 20:45

Clown
Volgend jaardekken met montender, was zeer moeilijk om aan diit kwakkie te komen.En lekker expensive maar als je er in gelooft dan moet je dat ook doen!
Wat vinden jullie van deze hengst ik weet dat die niet kwpn gekeurd is en zowie zo ben ik daar al teleurgesteld in maar ja ....KWPN!
reageer.... Clown
montender78

gabrycha

Re: montender........

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 21:07

Daar zou ik me niet druk om maken....

Eerder om zijn beenwerk waarover hier al speculaties zijn gedaan, wat daarvan waar is weet ik niet.. Ik vind het een prachtpaard om te zien mooi aan de maat, ben alleen niet gelukkig met burrgraaf erachter ivm type, maar een belofte voor de toekomst

montender78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 21:12

Clown merrie jacordexmythens is op dit moment weg naar brinkman op zich niet blij mee maar is de enige mogelijkheid om te dekken met berlin.
Dit jaar levend maar na enkele uren bezweken hengstveulen ter wereld gekomen.Plaatje bloederig veulen GEEn dikke sprong gewrichten waar ik bang voor was want dat geeft die door.....bruin met 3 witte voetjes maar ja dit jaar weer een nieuwe kans.
montender78

montender78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 21:15

gabrycha schreef:

Eerder om zijn beenwerk waarover hier al speculaties zijn gedaan, wat daarvan waar is weet ik niet.. Ik vind het een prachtpaard om te zien mooi aan de maat, ben alleen niet gelukkig met burrgraaf erachter ivm type, maar een belofte voor de toekomst

Zij zijn groot en ik is klein! volgend jaar geen kwakkie te krijgen believe me of in elk geval weinig dus ttattattata ik heb gereserveerd....droomveulen kom maar hier! OK dan!

montender78

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 21:18

montender78 schreef:
gabrycha schreef:

Zij zijn groot en ik is klein! volgend jaar geen kwakkie te krijgen believe me of in elk geval weinig dus ttattattata ik heb gereserveerd....droomveulen kom maar hier! OK dan![/quot

placenta was eerst gekomen door snell handelen hebben we het nog kunnen redden maar niet voor lang hij wou niet opstaan toen is die naar kerken gegaan maar het was al te laat had zuurstof tekort ......zucht Huilen