Afstammingen van Quidams Rubin en Padinus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem

Afstammingen van Quidams Rubin en Padinus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-05 18:10

Hey, gister is het veulen van Terra geboren, een padinus.. Ik wou vragen of er mensen zijn die ook afstammingen van deze hengst hebben.
En verder wou ik vragen of er mensen zijn met fotos van Quidams Rubin en eventuele afstammingen van hem! Utah wordt tijdens de volgende hengstigheid met deze hengst gedekt. maar ik kan bij Google maar 1 onduidelijke kleine foto vinden...
Alvast dank je wel!

lievenrJarig

Re: Afstammingen van Quidams Rubin en Padinus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 19:48

quidams rubin staat ter dekking op het gestut sprehe, misschien daar eens kijken en verleden jaar op het nationaal veulenkampioenschap van duitsland deed er een zeer chique veulen mee van hem, en het dekgeld is wel fors omhoog gegaan van 1100 naar 1600€ en dit omdat hij verleden jaar meer dan 1000 merries!!!! gedekt heeft

gabrycha

Re: Afstammingen van Quidams Rubin en Padinus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 19:56

Quidams rubin had op de 5e plek hengstevuelens , beste van duitsland een bijlopen, deze staat met video op horsegate.

Hij heeft naar aanleiding van zijn uitstekende eerste veulen jaargang en hauptpremie ontvangen en was huizenhoog winnaar in de hengstlesitungsprufung voor het onderdeel springen.

Ik heb meerdere veulentjes gezien, woon namelijk niet ver van sprehe af, zijn typevol, niet al te groot alleen naar mijn idee soms iets aan de korte kant. Echte typevolle springveulens.