BWP hengstenproeven nu zaterdag

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Carri

BWP hengstenproeven nu zaterdag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 16:35

Zaterdag zijn het de BWP hengstenproeven. Wie kent het verloop van de dag, welke proeven moeten de kandidaat-hengsten doen? Wie gaat er heen?

jeanke

Re: BWP hengstenproeven nu zaterdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 18:40

Ik ga zeker
Middags is het springen onder de man
's morgens voorstelling op de stenen en nog iets maar heb mijn catalogus mislegd

lievenrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 21:02

ik ga ook zeker, s'morgens zullen vreemde ruiters de hengsten berijden en hun rittigheid ondervinden, en in de namiddag is het dus springen onder de man, en tussen deze 2 onderdelen zullen ook de BRp pony's hun kunnen mogen tonen op de sprong en ook 1 bwp hengst die nog de tweede fase moest lopen en moest dit nog niet genoeg zijn zullen ze Parco en Clinton huldigen als BWP ambassadeur, ben benieuwd hoe ze de lauwerkrans rond Clinton zijn hals zullen krijgen

jeanke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 21:38

lievenr schreef:
ik ga ook zeker, s'morgens zullen vreemde ruiters de hengsten berijden en hun rittigheid ondervinden, en in de namiddag is het dus springen onder de man, en tussen deze 2 onderdelen zullen ook de BRp pony's hun kunnen mogen tonen op de sprong en ook 1 bwp hengst die nog de tweede fase moest lopen en moest dit nog niet genoeg zijn zullen ze Parco en Clinton huldigen als BWP ambassadeur, ben benieuwd hoe ze de lauwerkrans rond Clinton zijn hals zullen krijgen

je bedoelt hoeveel man hierbij gaat sneuvelen om tenslotte hem er toch niet rond te krijgen