Afstammelingen van de hengst Furore graag met foto``s

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lafayette

Afstammelingen van de hengst Furore graag met foto``s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 16:04

Hallo beste mensen

Ik heb een paard van de hengst Furore
De moeder is Hilary H.
Ik meot in de kluis straks de papieren pakken om te kijken wat de vader van Hilary H. is ( waar meot je dan nog meer naar kijke
Furore x ...... x ..... wat meot ik op de puntjes invulle)
Masar ik zou graag willen zien of de afstammelingen op mijn paard lijken de mijne is een egte springer die van jullie ook ??

voor foto s van mijn paard

www.picturetrail.com/Lafayette287

montender78

Re: Afstammelingen van de hengst Furore graag met foto``s

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 21:38

Lafayette schreef:
Hallo beste mensen

Ik heb een paard van de hengst Furore
De moeder is Hilary H.
Ik meot in de kluis straks de papieren pakken om te kijken wat de vader van Hilary H. is ( waar meot je dan nog meer naar kijke
Furore x ...... x ..... wat meot ik op de puntjes invulle)
Masar ik zou graag willen zien of de afstammelingen op mijn paard lijken de mijne is een egte springer die van jullie ook ??

voor foto s van mijn paard

www.picturetrail.com/Lafayette287

Clown kort maar krachtig stal lankester hadden een furore sprong niet al te best was meer een dressuur hobbel,wel een mooi type een furorexvoltaire
greetz...

Lavanta

Re: Afstammelingen van de hengst Furore graag met foto``s

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 23:57

Ik vroeg me ook al een tijdje af of nog meer bokkers Furore nakomelingen hebben. Je hoort niet zoveel van de Furore's.
Maar goed, wij hebben ook een Furore x Able Albert xx x Ariban xx. Op dit moment fokken we met haar. Ze heeft al veulens gehad van Peter Pan (deze is Zspringen geweest), Lennard (deze is nu 3jaar en gaan we binnenkort klaarmaken en daarna verkopen), Karandasj (deze is nu 2jaar en hebben we in de opfok), Calvados (deze hebben we verkocht) en op dit moment is ze drachtig van Guidam.
Onze Furore is laagbenig en heeft een stokmaat van 1.61m, maar ze fokt toch paarden met een normale maat (zo tussen de 1.65m en 1.68m).

Afbeelding
Onze Furore, vorig jaar toen ze hoogdrachtig was van het Calvados veulen.

Mocht je meer info willen hebben over onze Furore dan kan je altijd even pb-en.