Moet eens heel diep in mijn geheugen graven, is al een tijdje geleden namelijk. Weet je eigenlijk of Ukoda nog leeft? En wat voor vader heeft jouw paard en hoe oud is ze?
Ik ken zo eigenlijk geen anderen dan Grey Horse en Helius. Misschien als ik nog een naam hoor dat ik het wel weet. Die anderen op paardenfokken.nl zeggen me zo niks, hoewel de naam Kuriant me wel weer heel bekent voorkomt, maar kan me er zo geen beeld van het paard bij vormen.
Ik weet alleen dat het me altijd opviel dat Ukoda zo'n mooi grijpend voorbeen doorfokt, had ze overigens zelf ook. Ukoda was een wat lange merrie met een wat plat kruis. Ik ken haar van de tijd dat ze op Stoeterij 't Vierspan stond. Nu schiet me ineens te binnen dat ze ook een nakomeling met de naam Floyd heeft gehad. Volgens mij een Variant-nakomeling. Kon heel fijn lopen als veulen, maar geen idee waar hij naar toe is gegaan. Ik kan dus wel zeggen dat ze aardig wat beweging doorfokte. Ze heeft volgens mij zelf ook M-dressuur gelopen.
Nou verder kan ik er zo niet over vertellen. Als me nog wat te binnen schiet laat ik je het wel weten.