wie kent de hengst greyhorse stv?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rodalover

wie kent de hengst greyhorse stv?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 12:04

TequilaRos

Re: wie kent de hengst greyhorse stv?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 12:46

rodalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 13:07

sorry foutje heb de nakomelingen door elkaar gehaald van ukoda.
maar weet je iets meer van hem

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 13:13

Volgens mij staat die op de Iron Spring Farm in de USA.

rodalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 13:19

ja dat klopt dat is het enigste dat ik weet en dat hij door een Young rider wordt gereden. maar ik wil graag nog wat meer weten. want ik kan geen info over greyhorse gevonden krijgen verder.

EmEm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 17:55

He, dat is grappig. Ik ken Grey Horse als 3-jarige. Ik weet dat hij naar Amerika is verkocht toen, maar heb geen idee hoe het nu met hem gaat. Kun je geen info vinden op de site van het NAWPN? Je zou hen eens kunnen mailen anders.
Ukoda (v. Lt. Generaal) ken ik ook. Er is uit haar ook eens hele goede Appolonius xx gekomen. Wat daar ooit van geworden is weet ik ook niet. Ukoda fokt een heel mooi grijpend voorbeen door.
Waarom zoek je info over Grey Horse?

rodalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 17:57

mijn merrie is ook een nakomeling van ukoda was benieuwd wat de andere nakomelingen gedaan hebben, vandaar

rodalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 18:03

bij paardenfokken.nl staat wat over van die apollonios nakomeling dat hij naar engeland is verhuist.

maar heb je nog meer te vertellen over de nakomelingen van ukoda, ben namelijk erg nieuwsgierig omdat ik over 2 of 3 jaar met de mijne wil gaan fokken

EmEm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 18:14

Moet eens heel diep in mijn geheugen graven, is al een tijdje geleden namelijk. Weet je eigenlijk of Ukoda nog leeft? En wat voor vader heeft jouw paard en hoe oud is ze?

Ik ken zo eigenlijk geen anderen dan Grey Horse en Helius. Misschien als ik nog een naam hoor dat ik het wel weet. Die anderen op paardenfokken.nl zeggen me zo niks, hoewel de naam Kuriant me wel weer heel bekent voorkomt, maar kan me er zo geen beeld van het paard bij vormen.

Ik weet alleen dat het me altijd opviel dat Ukoda zo'n mooi grijpend voorbeen doorfokt, had ze overigens zelf ook. Ukoda was een wat lange merrie met een wat plat kruis. Ik ken haar van de tijd dat ze op Stoeterij 't Vierspan stond. Nu schiet me ineens te binnen dat ze ook een nakomeling met de naam Floyd heeft gehad. Volgens mij een Variant-nakomeling. Kon heel fijn lopen als veulen, maar geen idee waar hij naar toe is gegaan. Ik kan dus wel zeggen dat ze aardig wat beweging doorfokte. Ze heeft volgens mij zelf ook M-dressuur gelopen.

Nou verder kan ik er zo niet over vertellen. Als me nog wat te binnen schiet laat ik je het wel weten.

rodalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 18:17

okej bedankt

mijn merrie is een nakomeling van flemmingh. ze is nu net zeven jaar geworden en ik start nu met haar L2. heb een tijdje veel problemen met haar gehad, ze was niet altijd een lieverdje Bloos