Sausage...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hanneketje

Sausage...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 21:33

... is zwanger (drachtig). Sausage is een falabella echt te klein en dus har veulen wordt dus nog kleiner!!!!! Haha! Ze gaat bijna bevallen ze staat letterlijk op knappen :p We weten nog niet zeker van wie ze zwanger is om dat ze een tijdje bij de hengsten Macho en Guustaf gestaan heeft. Maar daar komen we wel achter als het veulen geboren is. Verder is Diasy zwanger een grote shetlander. En Hanneke weten we niet zeker. hoop het wel Knipoog nou als er een veulen geboren is zal kwat foto's maken en ze er op zetten.
Groetjes Lianne

p.s weet iemand eigenlijk hoe je kan weten hoe je shet drachtig is. Gewoon zonder dokter dus, je kan het volgens mij zien aan de bouw van de buik maar Han had vorig jaar dus echt zown bobbel (noem ik het maar Bloos ) en die bleek dus niet zwanger te zijn!

sanne98

Re: Sausage...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 20:10

je kunt het ook aan het uier zien dan gaat ze kegelen
groetjes sanne

Tibamar

Re: Sausage...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 21:01

Op een gegeven moment kun je het veulen voelen schoppen...

Maar als je het 100 % zker wil weten...en er geen DA bij wil halen moet je maar gewoon afwachten... Knipoog Clown

Moet ik ook bij 2 Shetten...vind het juist wel spannend...is het echt een verrassing als ze een veulen krijgen... Lachen