Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anneke1 schreef:Vandaag is er een man langsgeweest die een paar gegevens kwam opnemen om paspoorten te maken van naomi en gita. Hij heeft ineens is naar het brandmerk van mijn paard gekeken en ik heb gevraagd of dat het problemen zou kunne opleveren voor het aanvragen van een paspoort. Dat zou normaal geen probleem maar hij zei toch om maar is te horen achter die papieren. Nu heb ik naar de handelaar gebeld waar ik balalaïka gekocht heb, hij had het zelf ook niet gezien met die winterharen dat ze een brandmerk had en er zat ook geen papier bij toen hij ze kocht! Ik weet dat het niet echt belangrijk is papieren,
maar toch is het wel leuk als je weet welke moeder ze heeft en vader en of dat ze natuurlijk al veulens heeft gehad. Op de sbs -site heb ik al een berichtje gestuurd, maar ik denk niet dat ik nieuwe papieren toegestuurd kan krijgen (denk ik)? ach ja ik zal waarschijnlijk wel even mogen wachten tot ik antwoord krijg. Weet iemand toevallig of dat kan, papier toegestuurd krijgen ook al zijn de papieren bij een ander paard?