)Dus ken je enkele nakomelingen van de hengsten, laat je mening/ervaringen eens horen (en wat voor merries zaten er voor?)
Met welke kinderen zou de gemiddelde ruiter over het algemeen het beste af zijn?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)

parouscha schreef:Hoe fokt goodtimes?
Ik vind de hengst altijd zo klein tonen , hij is zelf ook niet mega groot![]()
Maar fokt hij verkleinent
Citaat:Hij vergroot niet
Hij geeft elasticiteit een zeer goed achterbeen gebruik
). Mijne is nog geen 1.61m en inderdaad goed achterbeen gebruik..Citaat:Zowel Ferro al Goodtimes geven over het algemeen kinderen die kunnen en willen presteren maar die in hun waarde gelaten moeten worden
xtvax schreef:Wat betreft mijn goodtimes...ook helemaal mee eens, hij wil heel graag presteren, maar vraag je iets te veel dan is hij even helemaal de weg kwijt.

De Ferro is erg heet en de Goodtimes lui. sarabande schreef:Zowel Ferro al Goodtimes geven over het algemeen kinderen die kunnen en willen presteren maar die in hun waarde gelaten moeten worden.
maar ik heb een Ferro veulentje staan (nu ja opa van...)en daar ben ik echt verzot op , echt tof beestje , goed gebouwd , zeer sterke benen en heel aansprekend hoofdje !