Kent iemand de Hannoveraner Hengst Wall Street, ben op zoek naar info maar kan er weinig over vinden. Behalve dan dat hij van Weltmeyer afstamt, gefokt is bij Ingo Pape en bruin is, maar daar houdt de zoektocht zo'n beetje op.
Bij het KWPN is zijn zoon Nexxus gekeurd. Dat is een schimmel uit een Aktion-moeder.
Wall Street is geboren in 1989 en zijn moeder bracht ook de hengst Avantgarde (v. A jungle Prince, ggk Old). Zijn grootmoeder was een volle zus van de bekende dressuurverervers Pikbube I en II (v. Pik König). Zij bracht de hengst Donnerschlag (v. Donnerwetter).
Hij heeft jaren gedekt bij St. Ludwig. De hengst zelf is bijzonder mooi gefokt naar mijn mening. Op martkplaats kom je regelmatig nakomelingen van hem tegen...
Ik heb een jonge nexxus vader wallstreet. Is een fijn paard, goed karakter, braaf in omgang. Is nu drie jaar en net zadelmak. Paard kan fijn bewegen in alle drie de gangen. Niet heel spectaculair maar wel heel correct en bruikbaar.
Ben er inmiddels ook achter dat de foto van Wall Street de Russische Trackener van Ulla Salzgeber is (Wall Street 022 uit 1990) en niet van de Wall Street van Weltmeyer.
Kristy Oatley-Nist rijdt ook een (Rosemount) Wall Street maar die is vos en uit 1990.
Iemand misschien nog ietsje meer info?? En vooral ook foto's.. Mijn nieuwe paardje wordt vrijdag gekeurd en ik ben heel benieuwd of hij op zijn papa lijkt qua bouw???