die het gewoon zo maar even doet. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
die het gewoon zo maar even doet.

"

MarijeR schreef:*zegt maar niets...*

. Lee publiceert niks, maar heeft een geheim dagboek met een groot slot erop:
Mac schreef:Hahahaha, ik heb me sufgelachen om deze poll. Geweldig!
Nou, het lijkt mij duidelijk: ik heb een Pepsi-merrie.
En ik heb nog een Lee: gaat vreselijk overtijd, maar doet het verder wel netjes volgens het boekje. Haar boekje dan, wel te verstaan. Lee publiceert niks, maar heeft een geheim dagboek met een groot slot erop:
Het is net het dagboek van Harry Potter: alleen zij kan het lezen.
MarijeR schreef:Vanta gefeliciteerd!
Je bent in 1x geslaagd voor de cursus van Macy.
Erg knap voor een maiden![]()
Lola, wacht maar tot de melk er echt uit stroomt, dan is het er met een paar dagen wel
![]()
![]()
Loolapelooza schreef:Macy zelf is te vroeg bevallen maar Vanta is er al in geslaagd om minstens 10 dagen overtijd te gaan waarvan ze 5 dagen staat te kegelen en melk verliest.
BeNGeL schreef:Hesther heeft dik 2 weken te vroeg haar veulen eruit gepoept en gaf geen tekens wel had de stalhouder tijdens het voeren gezien dat het veulen anders lag en dat ze van achteren wat opgezet was camera opgehangen en binnen 5 minuten lag het veulen er ...
MarijeR schreef:Vanta heeft het boek nog niet uit, ze is met de bijlage bezig: Zet in 10 minuten tijd dat mooie merrieveulen op de wereld.
nu begint Macy te twijfelen of die bijlage al bij de eerste oplage zat![]()
Anders worden het heel veel wortels minder de komende jaren.
MarijeR schreef:
nu begint Macy te twijfelen of die bijlage al bij de eerste oplage zat![]()
) dat Muzefee een Pepsi-merrie is. Net doen alsof ze niet drachtig is en dan zomaar ineens een veulen uitpoepen.