Jammer heb nu alleen een zere rug overgehouden van die waardeloze bankjes van de tribune.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
seabert schreef:ja ik vind het ook raar. Zo als hij liep kwam hij bij mij niet over als een verrichtingstopper.Ik had er veel van verwacht.
Aan Undigo heb ik nooit echt aandacht geschonken. Toen ik hem gisteren zag viel hij mij erg positief op. Mooie hengst hoor!
Beter dan Special D. Die liet zich goed zien maar het is een draf die erin gereden is. Vanuit de basis vind ik dat hij te weinig schoudervrijheid heeft. Hij heeft wel super uitstraling. Tuschinski vond ik persoonljk erg goed. Hij is alleen wat overijverig en daardoor kwam het wat rommelig over.

Knap hoor, daar niet van, maar het duurde wel lang en ik kwam meer voor paarden eigenlijk! Die Tribune was idd vreselijk; volgend jaar maar kussens mee...
maar snap dat hij zich niet helemaal liet zien wat hij allemaal al achter de rug heeft van shows ik zou er zelf ook een beetje flauw van worden
en dat geldt ook voor meerdere hengsten.
die mijn longetjes weer eens lekker aan het verpesten waren terwijl er niet gerookt mocht worden