Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sammie schreef:Uhm Dat was gewoon een grapje.![]()
Hoe gaan sommige eruit zien, schimmel
cornelie schreef:Ik vond hem ook positief opvallen en het is zeker een evt keus voor mijn merrie. Maar die van mij is pas 2 jaar dus ik ga universeel en nakomelingen eens in de gaten houden.
Mansolein schreef:cornelie schreef:Ik vond hem ook positief opvallen en het is zeker een evt keus voor mijn merrie. Maar die van mij is pas 2 jaar dus ik ga universeel en nakomelingen eens in de gaten houden.
Ik vond het ook een zeer opvallend paarden op de hengstenshow van de dalhoeve. Misschien laat ik m'n merrie door hem dekken, maar het is nog niet zeker.
gabrycha schreef:Is dat die schimmel van post? Uit welke merrie lijn komt deze? Als ik me niet vergis was die merrie een zuidhorn merrie uit de stam van Zaire, maar kan ook een ander paard zijn.
gabrycha schreef:Is dat die schimmel van post? Uit welke merrie lijn komt deze? Als ik me niet vergis was die merrie een zuidhorn merrie uit de stam van Zaire, maar kan ook een ander paard zijn.
MissHIS schreef:gabrycha schreef:Is dat die schimmel van post? Uit welke merrie lijn komt deze? Als ik me niet vergis was die merrie een zuidhorn merrie uit de stam van Zaire, maar kan ook een ander paard zijn.
Ja dat is hem hoor!
Olivi x Igata ster v. Zuidhorn x Sugata keur pref prest v. Lucky Boy xx x Dugata pref v. Staalmeester x Ugata ster v. Balthazar x Gata v. Markant x Vatheo v. Pionier x Betsie v. Milord.
Angelo schreef:Volgend jaar, eind januari, kan ik jullie er alles over vertellen. Een kennis heeft zijn Lennard merrie laten dekken door Universeel.