Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
johno schreef:Ik denk dat ik ook ga,ligt er wel een beetje aan welke hengsten er komen,moet ik nog even bekijken.

TequilaRos schreef:johno schreef:Ik denk dat ik ook ga,ligt er wel een beetje aan welke hengsten er komen,moet ik nog even bekijken.
Jij zal je toch wel intreseren voor United.... Das ook de reden dat wij heen gaan. Hebben hem ook nog nooit in het echt gezien
Vajramani schreef:Yep, ik ga ook heen. Ben druk op zoek naar een geschikte hengst voor mijn merrie.
haha...
haha...
Een nakomeling van Osmium gaat straks bij hem in training voor de keuring in Ermelo..
Gaan jullie maar lekker genieten van United..want dat is echt een paard om van te genieten..
Tuschinski ook trouwens TequilaRos schreef:De website is www.wimcazemier.com maar deze werkt nog niet...
Tijd is 19.30 zoals al aangegeven in het eerste bericht. Welke hengsten er zijn, weet ik niet precies. Maar de verwachting zoals hierboven.
De meeste hengstenshows zijn vrij entree.

Yvonnelind schreef:Staat gewoon in de nieuwe Folder... zou wel een raar drukfoutje zijn...
Kan me nauwelijks voorstellen dat je zoiets over het hoofd zou zien!
. Denk dat hij gewoon op 850 euro zit (?).