Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
TequilaRos schreef:
Ik had hem nog graag een keer in real gezien! Dan heb ik waarschijnlijk één van de laatste Columbusjes.... (mijne is bijna twee) Wel leuk dat ik nu weer allemaal positieve berichten over hem hoor, want het is niet echt een hele bekende hengst, en hij had op zich ook niet zo'n denderend juryrapport, terwijl ik toch positieve geluiden over zijn nakomelingen hoor. Wie weet wat voor een ster die van mij zich nog ontpopt!
Of zit daarvoor ergens weer Columbus? Ben heel nieuwsgierig omdat ik eigenlijk geen nakomelingen van Columbus ken.... En het is natuurlijk altijd leuk om te vergelijken!
maessie schreef:Heb je ook fotos van haar?? Jou merrie is de eerste die ik tegenkom met als vader Columbus!
Ik denk dat whitty ook rond de 1.62 word, ik vind haar op het moment nog wat klein. Maar haar moeder is ook slechts 1.62cm Ze hoeft van mij ook niet hoog, ben zelf ook niet zo groot, maar minimaal 1.60 hoop ik toch wel dat ze dat haalt!