Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Toedeledoki schreef:Conny van Stokkum heeft hem gereden, via Google kun je haar website vinden en je kunt haar altijd bellen, een erg aardige meid.
Odie schreef:
Heb geen idee hoe het nu gaat en of ie nog dekt.
Odie schreef:Ik heb hem een aantal keer zien lopen. Waaronder 1 keer in de Zeelandhallen, toen hij het Z2 won (onder Conny van Stokkom) zonder ook maar 1 goeie wissel te springen.
Vorig jaar gezien onder Irene van Gent op de Brabantse Ruiterdagen in Oudenbosch, ook in het Z2. Dit was eerlijkgezegd niet om aan te zien, hij liep in 3 stukken, had geen enkel spiertje meer en kon alleen maar staken.
'k heb een hele poos geleden gehoord dat Conny hem op een gegeven moment niet meer kon rijden, omdat hij alleen maar in verzet kwam. Toen hij vervolgens bij Irene van Gent op stal kwam was hij sterk vermagerd en in zeer slechte conditie, omdat ze hem geen krachtvoer meer hadden gegeven, in de hoop dat ie dan makkelijker zou worden.
Heb geen idee hoe het nu gaat en of ie nog dekt.
ringo schreef:Hai peet, hij is iddheel goed gaan lopen en gelukkig is hij heel lief voor Par in de paddockIk heb ook een nakomeling van Bonaparte. In het begin heb ik heel veel moeite met hem gehad. Vooral met zadelmak maken en daarna het inrijden, daarbij was hij heel lastig en hij was echt heel erg gespannen en vond echt alles eng. Hij was heel erg schrikkerig en rillerig.
Nu een jaar later gaat het echt heel goed. Hij wordt dit jaar vijf en hij is zo erg verandert. Ik ben in november met hem in het L1 begonnen en in het begin ging dat ook niet zo lekker, vooral veel spanning. De laate paar wedstrijden zijn echt heel goed gegaan met hele hoge punten. Ik ga nu L2 starten, het lijkt wel of er een knopje bij hem omgegaan is. Het is nu echt een heel fijn paard en ook heel erg lief en een echte knuffel.
Ik denk dat alle Bonapartes een beetje dit karakter hebben maar als ze je vertrouwen dan doen ze heel veel voor je. Ik vindt het een heel fijn paard en hij kan ook best aardig spingen trouwens.