bubba de great

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

bubba de great

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-02 22:59

even laten weten hoe het met bubba gaat,
hij is nog steeds stik lief en kan ik heb al met PNH games bewerken, kan dus touw en dat sort dinge over hem heen slaan en hij blijft keurig staan zonder protest,, plastic zakjes over zn oren en zo alles vind hij prima,, kan ook lekker zn bene op tillen nou zonder dat ik een schop kan verwachten, dus ik ben blij alleen is hij net als alle veulens een beetje moeilijk te vange maar daar heb ik het volgende op gevonde ik buig voor over en maak kus geluidjes en daar komt hij op af want ik geef hem alrijd een zoen op zn neus, hij komt dan uit zn eigen op me af met zn neus van hier is tie geef er maar een smakker op!
gisteren had ik zn jassie aan gedaan beter dat hij leert stil staan als zn cover op gaat endat ging goed het was iets te groot en van morge lag het er af in zn stal dus even wat kleiner maken voor de drol, hij is al bijna zn eerste halster ontgroeit, wat gaat dat toch snel he.

nou dat was het weer effies uit nz tot de volgende keer

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 23:02

leuk joh dat t zo goed gaat met je ukkie!!! ze groeien zo ontzettend hard de eerste tijd he!!!
gaaf hoor hou ons op de hoogte he Lachen

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 23:43

Hee Cath!!

Wat voor kleur istie eigenlijk, ik geloof dat ik even iets gemist heb oid.
In elk geval gaaaaaaaf dat hij zo 'opvoedbaar' is, wat je nu doet scheelt later een hoop!

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 23:54

Ha die Cathy, leuk weer van je kleine (?) aanwinst te horen, gelukkig gaat alles prima met hem zo te horen. Jong geleerd is oud gedaan met dat soort oefeningen zoals jij nu doet, daar heb je later nog een hoop lol van!

traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-02 23:59

Rieja schreef:
Hee Rieja

Wat voor kleur istie eigenlijk, ik geloof dat ik even iets gemist heb oid.
**naja muts! hahahah ik geloof dat ik geschreven had dat tie bay was een soort rood bruin met een witte kol die uit loop op een blesje (goed beschreven geloof ik hahahaha)

In elk geval gaaaaaaaf dat hij zo 'opvoedbaar' is, wat je nu doet scheelt later een hoop!
** ja dat hoop ik dan teminste he, Haha!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 00:04

he leuk dat het zo goed gaat. Ik ben even uit de running en mis het paardrijden en alles eromheen wel.

houd ons op de hoogte he?