Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

vegeel schreef:Warkant: de blikvanger van de avond!!dressuur en springen!!!
sublieme stap over 2 diagonalen, ruim,los en taktmatig
mooie draf, achter zeer aktief met een mooi voorbeen
super galop met mooie wissels voor een 6-jarige
springen zonder losspringen!! voorzichtig, veel vermogen
techniek:achter zeer goed ,voor iets lang voorbeen
voor Stefan Corten, die naast ons stond: het beste
springpaard van de avond en heel simpel te rijden.
Wat is dit paard op een jaar nog verbeterd!
Maar mensen hebben hun mening en laat ze die uiten (sorry dat het bedreigend of gemeen overkomt maar dat is niet de bedoeling
) Ik wil gewoon het principe verdedigen dat iedereen z'n mening heeft
Quirinake schreef:Ik kan er in komen Rhea dat het niet echt objectief is gezien de gebruiker op het gestelhof werkt dacht ik... Maar als Vegeel dat vind, mag hij/zij dat wel vermelden vind ik. Ik verdedig het niet omdat mijn paard drachtig is van Warkant Maar mensen hebben hun mening en laat ze die uiten (sorry dat het bedreigend of gemeen overkomt maar dat is niet de bedoeling ) Ik wil gewoon het principe verdedigen dat iedereen z'n mening heeft
Citaat:De andere heb ik minder gevolgd.
haha
Kwou het gewoon even vermelden
vegeel schreef:Ik ben er geweest en vond de aanwezige kwaliteit over het algemeen zeer matig . Er was wel zeer veel volk en de organisatie was goed.
Ruben: slecht, 3 slechte gangen en een slecht karakter
Don Renoir: de zoveelste nieuwe ruiter en nog slechter dan vroeger:
matige stap, pony-draf, goede galop, moeilijk paard
Sierappel: ook nieuwe ruiter (Jeroen Devroe) die deze 6 jarige
voorstelde met stang!!!
stap goed,draf achter slecht,galop matig: geen goede
wissels laten zien.
Alabastro:sorry,voor mij en onze vrienden viel hij tegen,te klein,komt
klassiek over, kortbenig en leek moeilijk te rijden.
stap gewoon,draf goed maar veel minder dan op de video,
galop gewoon
Warkant: de blikvanger van de avond!!dressuur en springen!!!
sublieme stap over 2 diagonalen, ruim,los en taktmatig
mooie draf, achter zeer aktief met een mooi voorbeen
super galop met mooie wissels voor een 6-jarige
springen zonder losspringen!! voorzichtig, veel vermogen
techniek:achter zeer goed ,voor iets lang voorbeen
voor Stefan Corten, die naast ons stond: het beste
springpaard van de avond en heel simpel te rijden.
Wat is dit paard op een jaar nog verbeterd!
Rockefeller: viel met een andere amazone zwaar tegen.
Merrie-achtig type, beknopt, dikke buik en zeer
matig achterbeen.
De andere heb ik minder gevolgd.
vegeel schreef:Petraaken: natuurlijk bent U tegen warkant, want hij is een in Belgie gefokte BWP hengst en dat kan volgens U nooit goed zijn(van vooringenomenhied gesproken). Een BWP gekeurde hengst zou in Duitsland niet eens 2 de bezichtiging kunnen halen volgens U
vegeel schreef:Ik hou nu eenmaal van grote hoogbenige donkere paarden met front en dat is alabastro volgens mij absoluut niet
Quirinake schreef:Ik kan er in komen Rhea dat het niet echt objectief is gezien de gebruiker op het gestelhof werkt dacht ik... Maar als Vegeel dat vind, mag hij/zij dat wel vermelden vind ik. Ik verdedig het niet omdat mijn paard drachtig is van WarkantMaar mensen hebben hun mening en laat ze die uiten (sorry dat het bedreigend of gemeen overkomt maar dat is niet de bedoeling
) Ik wil gewoon het principe verdedigen dat iedereen z'n mening heeft
vegeel schreef:Ik heb gewoon mijn mening gezegd en ik ben geen betrokken partij.
De hengsten van het Gestelhof zijn volgens hem nl perfect en hebben geen minpunten (toch raar dat ik zo'n hengsten nooit tegenkom...), en over andere hengsten valt helemaal niks goeds te vertellen...?vegeel schreef:Maar al maanden worden wij op diverse fora door alabastro en zijn (betrokken?)vrienden overdondert met de meest positieve commentaren over alabastro.
vegeel schreef:Ik hou nu eenmaal van grote hoogbenige donkere paarden met front en dat is alabastro volgens mij absoluut niet. Maar iedereen zijn mening en de fokkers zullen wel beslissen.
Cat_e72 schreef:[, en ondanks het feit dat hij bij een 'klein' stamboek gekeurd is.
We zullen zien...
[/quote]
Citaat:en ondanks het feit dat hij bij een 'klein' stamboek gekeurd is
Rhea schreef:Citaat:en ondanks het feit dat hij bij een 'klein' stamboek gekeurd is
Hannover premie hengst, Westfalen en SBS. Toch niet bepaald klein lijkt me![]()
Ik neem aan dat je Op SBS versus BWP doelde....
Citaat:Ik neem aan dat je Op SBS versus BWP doelde....