Cursus Paarden beoordelen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esprietje

Cursus Paarden beoordelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 09:42

Ik denk erover om de cursus beoordelen van paarden te gaan volgen via de fokvereniging vwf (zie http://www.vwf.nl). De cursus gaat eind maart van start en wordt gegeven door KWPN inspekteurs Piet Lelyveld en Ine van Deurzen.

Heeft iemand deze cursus misschien eerder gedaan en hoe is dat bevallen?

parouscha

Re: Cursus Paarden beoordelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 10:54

Ik doe hem ook.
Het is wel redelijk intressant Haha!
Kom alleen vanavond niet want ik ben ziek dus mis ik weer een les

MissHIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 11:22

Ik heb de cursus gedaan, tweemaal de competitie en dit jaar hebben wij in Groningen ook weer een dergelijke (eigen initiatief) beoordelingscompetitie. Heel interessant allemaal!

rigoletto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 13:45

Ik heb 1 en 2 gedaan via VWF. Ik heb er veel van geleerd en het was ook gezellig. Het in onderdelen kijken is zeker in het begin erg lastig, maar ik vond het plaatsen weer gemakkelijker. Ik vond het mijn geld wel waard!

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 14:43

rigoletto schreef:
Ik heb 1 en 2 gedaan via VWF. Ik heb er veel van geleerd en het was ook gezellig. Het in onderdelen kijken is zeker in het begin erg lastig, maar ik vond het plaatsen weer gemakkelijker. Ik vond het mijn geld wel waard!

Fijn om te horen, mijn vriend en ik hebben ons namelijk ook aangemeld voor deze cursus Ja .

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 15:59

Deze cursus via VWF is inderdaad een aanrader en zeker zijn geld waard. Ik heb het vorig jaar gedaan. Diverse lokaties worden bezocht, dus er wordt een groot aantal verschillende paarden getoond. Beoordelen bij vrijspringen komt ook nog aan bod.