De pappie van mijn knolletje is dus de halfinger Milvester, alleen ik kan echt nérgens info vinden, en ik weet ook niet meer dan dat hij Milvester heet
Dus als iemand wat info heeft of een site waar wat op staat, heel graag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dus als iemand wat info heeft of een site waar wat op staat, heel graag
). Zijn moeder is Pukkie, een paardje dat eerst ook bij de Harmoorstal stond. Ik heb geen idee wat zijn HFK nummer is.. Hij is op 4 juni 1994 geboren.
iig alvast bedankt
Ik moet wel zeggen dat Mischa echt níet op hem lijkt 
Kijk anders even bij ITP en dan "Alle paardjes van de kudde weer eens ITP" en dan mona-lisa, die is ook van Maarschalk. Kom jij heel toevallig wel eens op de keuring in Onnen? Schawtje schreef:Wij hebben ook 1 van MaarschalkKijk anders even bij ITP en dan "Alle paardjes van de kudde weer eens ITP" en dan mona-lisa, die is ook van Maarschalk. Kom jij heel toevallig wel eens op de keuring in Onnen?
).Tamoor schreef:Schawtje schreef:Wij hebben ook 1 van MaarschalkKijk anders even bij ITP en dan "Alle paardjes van de kudde weer eens ITP" en dan mona-lisa, die is ook van Maarschalk. Kom jij heel toevallig wel eens op de keuring in Onnen?
Nee, nog nooit geweest (ik weet niet eens waar het ligt).
Maar dan "ken" ik jou toch van het Haflingerforum?
Heet je daar geen $aartje?
) heeft ook een verzorgpony bij de Harmoorstal.. Ik zit niet op het haflingerforum, maar ga me denk ik wel een keer aanmelden
Schawtje schreef:Nee, $aartje (sarah) heeft ook een verzorgpony bij de Harmoorstal.. Ik zit niet op het haflingerforum, maar ga me denk ik wel een keer aanmelden
waldisney schreef:zover ik gehoord heb is Milvester niet afgekeurd, maarstilletjes van het toneel verdwenen.
zijn moeder is een kleine haf van 1.33 ofzo. en milvester is geboren in steenbergen (noord-brabant) en heeft een tijd bij brooijmans ter dekking gestaan.
meer kan ik je helaas niet vertellen