Alweer tijd om te beginnen met het laten dekken van Goldy. We zouden dit jaar vroeg beginnen omdat het vorig jaar niet is gelukt.
We gaan het dit jaar eerst nog eens proberen met Veenstra's Promise, (welsh K) mocht dat de eerste keer niet meteen raak zijn dan ga ik een andere hengst proberen.
Maar om dat nou eerst te gaan afwachten lijkt me ook niet handig, ik wil me dus alvast weer wat orienteren wat andere welsh, nrps en arabische hengsten betreft.
Goldy is zelf nwps. (Halfbloed welsh omdat de afstamming van moeders kant onbekend is) Vader is Orchard Limb-Lopper, welsh K.
Ze is palomino, 145cm stokmaat.

Ik zit zelf ook te denken aan Starino, arabier, daar hebben we haar een aantal jaren terug ook door laten dekken en daar kwam toen een prachtig veulen van.
Verder zit ik nog te denken aan Le Matcho, staat ook bij Wim Cazemier in Nuis, net als Veenstra's promise en is ook palomino.
Verder lijkt MM.Sultan (arabian fantasie) me ook wel wat, maar ik heb van vorige jaren begrepen dat niet al hun hengsten ook 'niet-arabieren' dekken. Weet dus nog niet of hij wel beschikbaar is voor Goldy aangezien dat geen arabje is.
Wat voor suggesties hebben jullie nog?
Ohja, ik wil een beetje op maat (en iets lang gelijnd) fokken en zoek een (lichte) vos of palomino hengst.
Hou ik zeker in gedachten! 
foei van mij haha..