Ze heeft een prachtig vosbont hengstveulen gekregen, die we Elmo noemen.
Assepoester en Elmo zijn samen te koop
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En gefeliciteerd! 
maar zie ik nou een blauw oogje? lowara schreef:aaah wat lief! nog helemaal krullerigmaar zie ik nou een blauw oogje?
Ze liggen daar zo wel gezellig samen met heel de kudde
Ods schreef:Gefeliciteerd met je veulen! Hopelijk gaat alles naar wens met moeder en kind.
Vind dat toch wel berelink je merrie laten bevallen in zo'n kleine ruimte met andere paarden, vind dit eerlijk gezegd geen aanrader
Ods schreef:Vind dat toch wel berelink je merrie laten bevallen in zo'n kleine ruimte met andere paarden, vind dit eerlijk gezegd geen aanrader
MeOnTheNet schreef:Ods schreef:Vind dat toch wel berelink je merrie laten bevallen in zo'n kleine ruimte met andere paarden, vind dit eerlijk gezegd geen aanrader
Hoe kom jij aan die informatie dat het om een kleine ruimte gaat?
Ik zie het probleem van "met andere paarden" ook niet helemaal...
Geweldig veulen overigens! De moeder heeft wel veel haar!
Ziet er lief uit met al die anderen er zo omheen! Yessy schreef:Wat een schatjeZiet er lief uit met al die anderen er zo omheen!

Had je van mij weg mogen laten... haalt de romantiek van het krijgen van een veulen gelijk weg
TheSam schreef:Gefeliciteerd hoor! Maar die zin dat ze beide te koop zijnHad je van mij weg mogen laten... haalt de romantiek van het krijgen van een veulen gelijk weg
miriamrocky schreef:van tinkerfokerij de asheuvel en geloof mij wees blij dat ze verkocht worden daar hebben ze niet zo leuk leven hoor
lowara schreef:aaah wat lief! nog helemaal krullerigmaar zie ik nou een blauw oogje?