Mijn eerste keer...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lame

Mijn eerste keer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 09:17

en voor Baloe ook de eerste keer...

Ik heb haar vorige maand gekregen van mijn schoonpappa en ze is drachtig.. Ik heb daar in alle blijdschap nog helemaal niet bij stil gestaan tot ik dit topic tegen kwam.. .

Ik verwacht ook een veulen! Jheeeee

Het veulen wordt eind mei verwacht, dus ik moet nog wat geduld hebben.. Ik ging gisteren haar dekens verwisselen en toen viel haar buik ineens enorm op!!

Ik ben erg benieuwd hoe het straks allemaal zal verlopen.. Ik zal eens proberen of ik "buikfoto's"kan maken..

sanne98

Re: Mijn eerste keer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 14:53

heej ik hoop dat alles goed verloopt. ik moet nog tot juni w8 het is de pony van mijn zus en als alles goed is word het mijn veulen. we hebben al 2 keer van mijn pony een veulen gehad maar helaas is zij naar een handelaar verkocht en nu is ze naar duitseland Huilen Huilen ik mis haar heel erg. maar deze veulen houden we als het goed gaat. je moet wel ff melden als het veulen er komt ik ben heel erg benieuwd
groetjes sanne

sarahlou

Re: Mijn eerste keer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:58

dat is ook een verassing zeg!
Krijg je opeens twee paarden! Mijn pony is ook eind mei uitgeteld. Het is nu echt aftellen he! Ze worden nu in die laatste fase opeens enorm rond! Ik heb geen pony maar een gehaktbal op pootjes Clown