Nakomelingen van Walser gezocht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Monday

Nakomelingen van Walser gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 22:13

Zijn hier nog meer mensen met een nakomeling van Walser? Op de een of andere manier lijkt het wel alsof daar maar heel weinig nakomelingen van zijn, alhoewel ie toch al een flink aantal jaar meedoet. Haha!

Ik heb zelf een Walser x Rocconi (100% Gelders dus) merrie van nu 16 jaar.

Afbeelding

Ctal

Re: Nakomelingen van Walser gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 22:34

Kheb een E pony , nu 8 jaar van Walserx Marconi 87,5% gelderse. Maar dit jaar moet ze nog gemeten en ben bang dat ze nu n klein paardje is.
Heb geen foto van dr...maar ze is donkerbruin en sneb en kol en achter 2 witte beentjes..
En ze is lui Knipoog Maar wel lief, ook al is ze nogal dominant Lachen

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 22:46

@ Ctal: mijn paard is een Walser x Rocconi. Rocconi is een volle broer van Marconi. Waarschijnlijk zit er bij jouw paard ergens een 'niet-Gelder' als ze 87,5% Gelders is. Ik ben wel heel benieuwd naar je paardje hoor. Dominant... ja dat komt me bekend voor. Haha!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 22:58

Ja klopt...De moeder is 75% gelderse.
Dr oma is 50% gelderse. Komt door Enfant de normandie. En daarachter zit nog Enfant Terrible etc. Dus daardoor is ze niet 100% gelders.

Heeft die van jou mooi beenwerk? Mijne heeft ook stalbenen achter :/
En ze kan ook zo heerlijk schrikken om niets Knipoog en dan zo snorkelen echt leuk om te zien Lachen . Men zegt ook dat dat bij de gelderse hoort.
Tis wel een heel lief dier op haar eigen manier..En een plaatje om te zien Haha! Al zeg ik het zelf Schijnheilig . Ze heeft vooral moeite met de galop, maar dat was ook wel te raden met dat tuigbloed erin Haha!
En van zichzelf al een hele mooie hals, mooi bespierd in de bovenlijn.

Maar die van jou is ook een plaatje zo te zien Lachen

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 23:02

Ik kreeg net te horen dat ik een echt Pennymeisje was, aangezien ik er alleen een hoofdfoto bij had geplaatst. Nou, hier dus een standfoto al moet ik er bij zeggen dat ik het niet echt een hele prachtige foto vindt, maar het is even niet anders. Knipoog

Afbeelding

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 09:05

Haha ach maakt niet uit toch Knipoog Ik heb niet eens een foto...das misschien helemaal penny. Ik heb wel foto's maar geen scanner of een digi ofzo dus das lastig Lachen
Wel een camera waar je foto's mee kunt maken maar weet nog niet zo hoe het werkt Schijnheilig Heb m een week nu ofzo maar ik zal deze week eens wat proberen Lachen Is wel leuk om eens een andere Walser te zien, tenminste vind ik ik zit ook altijd in IDS te kijken of ik nog ergens een Walser zie Lachen

Die van mij heeft ook van die brede benen alleen ik heb de sokjes geknipt dus dat oog al weer anders...T een en ander klopt wel met die van mij Lachen Maar dat zijn vaak van die gelderse dingen zoals dat platte kruis. Maar met zo'n hoofd had de mijne er ook op kunnen staan, lekker relaxed.

pandabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 09:21

Ctal schreef:
Ja klopt...De moeder is 75% gelderse.
Dr oma is 50% gelderse. Komt door Enfant de normandie. En daarachter zit nog Enfant Terrible etc. Dus daardoor is ze niet 100% gelders.

Heeft die van jou mooi beenwerk? Mijne heeft ook stalbenen achter :/
En ze kan ook zo heerlijk schrikken om niets Knipoog en dan zo snorkelen echt leuk om te zien Lachen . Men zegt ook dat dat bij de gelderse hoort.
Tis wel een heel lief dier op haar eigen manier..En een plaatje om te zien Haha! Al zeg ik het zelf Schijnheilig . Ze heeft vooral moeite met de galop, maar dat was ook wel te raden met dat tuigbloed erin Haha!
En van zichzelf al een hele mooie hals, mooi bespierd in de bovenlijn.

Maar die van jou is ook een plaatje zo te zien Lachen

Mijn tuiger heeft juist moeite met zijn draf Haha! erg typisch.
Hij galopeerd wel als de beste. Raar beest. Het is geen Walser.
Een Goya x Waterman. (Goya is een Wilhelmus en komt uit de Oma van de goedgekeurde hengst Sander)
Mijn paard is 82,5% gelders de rest is Hackney.

Toen ik hem ging inrijden wilde hij niet draven, ging al meteen van stap over in galop. Nu doet ie het wel goed hoor, maar uitstrekken al nooit zijn hobby worden. Verdrietig

Afbeelding

Afbeelding

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 17:42

Bij mij op stal staat een Grand Cru x Walser, een broer en zus.

Kunnen heel goed draven maar weet niet waar het vandaan komt.

Op www.stalderonde.nl staat de merrie te koop. Kan je een idee opdoen van hoe ze eruit ziet.

liezzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 19:11

Wij hebben een walser op de maneg, lui en lief!!!!!
maak wel een keer een foto van haar

erica21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:59

Monday schreef:
Zijn hier nog meer mensen met een nakomeling van Walser? Op de een of andere manier lijkt het wel alsof daar maar heel weinig nakomelingen van zijn, alhoewel ie toch al een flink aantal jaar meedoet. Haha!

Ik heb zelf een Walser x Rocconi (100% Gelders dus) merrie van nu 16 jaar.

Afbeelding

Ik heb een 10-jarige bonte merrie van mecenas x walser.
Het is een super brave en zeer betrouwbare merrie.
Ze is met der 6jaar zadelmak gemaakt en loopt nu m2 dressuur plus punten. Haha!
Als je foto's wilt zien moet je kijken bij de paarden die te koop staan, daar staat ze tussen...

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 13:38

Ik heb een Grand cru x Walser (99%zeker ook broertje van de merrie en ruin bij de ronde!)
Zeldzaam trouwe werker!