Ik heb zelf een Walser x Rocconi (100% Gelders dus) merrie van nu 16 jaar.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar wel lief, ook al is ze nogal dominant
en dan zo snorkelen echt leuk om te zien
. Men zegt ook dat dat bij de gelderse hoort.
Al zeg ik het zelf
. Ze heeft vooral moeite met de galop, maar dat was ook wel te raden met dat tuigbloed erin 
Ik heb niet eens een foto...das misschien helemaal penny. Ik heb wel foto's maar geen scanner of een digi ofzo dus das lastig
Heb m een week nu ofzo maar ik zal deze week eens wat proberen
Is wel leuk om eens een andere Walser te zien, tenminste vind ik ik zit ook altijd in IDS te kijken of ik nog ergens een Walser zie
Maar dat zijn vaak van die gelderse dingen zoals dat platte kruis. Maar met zo'n hoofd had de mijne er ook op kunnen staan, lekker relaxed. Ctal schreef:Ja klopt...De moeder is 75% gelderse.
Dr oma is 50% gelderse. Komt door Enfant de normandie. En daarachter zit nog Enfant Terrible etc. Dus daardoor is ze niet 100% gelders.
Heeft die van jou mooi beenwerk? Mijne heeft ook stalbenen achter :/
En ze kan ook zo heerlijk schrikken om nietsen dan zo snorkelen echt leuk om te zien
. Men zegt ook dat dat bij de gelderse hoort.
Tis wel een heel lief dier op haar eigen manier..En een plaatje om te zienAl zeg ik het zelf
. Ze heeft vooral moeite met de galop, maar dat was ook wel te raden met dat tuigbloed erin
En van zichzelf al een hele mooie hals, mooi bespierd in de bovenlijn.
Maar die van jou is ook een plaatje zo te zien
erg typisch.

Monday schreef:Zijn hier nog meer mensen met een nakomeling van Walser? Op de een of andere manier lijkt het wel alsof daar maar heel weinig nakomelingen van zijn, alhoewel ie toch al een flink aantal jaar meedoet.![]()
Ik heb zelf een Walser x Rocconi (100% Gelders dus) merrie van nu 16 jaar.