mijn drachtige merrie, sinds 2 weken weet ik het en ze kan nu elk moment bevallen......nog mensen die leuke indiaanse of amerikaanse namen weten?
p.s de datum op de foto moet zijn december 2004.......foutje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
cheyenne01 schreef:p.s de datum op de foto moet zijn december 2004.......foutje
)
k zie net dat je in heerenveen woont, waar staat jou merrie dan? Groetjes Froukje
mandy_b_s schreef:siuox, shawnee, dakota, lakote, little creek, enz.. moet het nog met een letter beginnen ?
Frouk schreef:jah zou ik ook wel willenk zie net dat je in heerenveen woont, waar staat jou merrie dan? Groetjes Froukje
cheyenne01 schreef:Frouk schreef:jah zou ik ook wel willenk zie net dat je in heerenveen woont, waar staat jou merrie dan? Groetjes Froukje
in haskerdijken bij een vriend van ons
k woon hier nog nie zo lang
k woon hier nog nie zo lang
[/quote]cheyenne01 schreef:Haskerdijken... uhmm waar ligt datk woon hier nog nie zo lang
[/quote]cheyenne01 schreef:iets minder dan 2 jaar, heb daarvoor bijnah 17 jaar midden in de randstad gewoont, dus tis wel efkes wennen, en een leuke manege of verzorgpaard vinden is hier ook wel lastig zo
k hoor dinsdag wanneer ik op mag voor mn roze papiertje
Frouk schreef:cheyenne01 schreef:iets minder dan 2 jaar, heb daarvoor bijnah 17 jaar midden in de randstad gewoont, dus tis wel efkes wennen, en een leuke manege of verzorgpaard vinden is hier ook wel lastig zo
heb je een rijbewijs? misschien weet ik wat voor je
k hoor dinsdag wanneer ik op mag voor mn roze papiertje 

Tinkelbel schreef:Ik vind Cherokee of Navaho (Navajo) mooie namen
Beide indianenstammen.

....mooie merrie hoor....die is vast goed voor een heel mooi veulen djuno schreef:gevonden![]()
....mooie merrie hoor....die is vast goed voor een heel mooi veulen