Roos haar veulen is

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Roos haar veulen is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 20:15

luid en duidelijk aanwezig Haha!.

Tot vandaag had ik nog niet echt duidelijke bewegingen oid van het veulen gezien. Maar vanmorgen was het helemaal raak hoor!

Roos was wat sjago naar haar buik toe toen ik ging voeren. Dus ik vraag zo 'Is je kind vervelend?'. Zie ik in eens een mega karate schop te voorschijn komen door die dikke wintervacht heen Lachen. Het kind antwoorde voor Roos.

Nog dik 2 maanden te gaan..... Waarom is het nog lang geen half Mei?

Gitta

Re: Roos haar veulen is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 20:18

Leuk he om te zien zie het bij mijn merrie (nu 8 maanden) regelmatig bewegen erg leuk maakt het toch weer wat echter vind ik Knipoog

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:23

Dat lijkt mij nou zo leuk he! Toen Eirian drachtig was van Liam heeft Liam zich niet veroerd tot de laatste minuut, nooit enige beweging gezien of gevoeld.
Lui veulie dus Haha!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:27

haha fijn he, hou jij het veulen of is het veullen niet van jou Lachen?

2 maanden duren alng als je ergens op wacht Knipoog Haha!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:30

Dan zit het in de familie, die van Otje was vandaag ineens ook ontzettend druk, Otje was er erg moe van, stond staand zowat te slapen en de oge gingen iets open bij elke schop van het veulen!
Zit dus wel leven in de dennis-nakomelingen! Knipoog Haha!
Haar buik is echt ineens flink aan het toenemen, maar het kan bij haar al over een maandje zover zijn Pling

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 21:42

Anke schreef:
Dan zit het in de familie, die van Otje was vandaag ineens ook ontzettend druk, Otje was er erg moe van, stond staand zowat te slapen en de oge gingen iets open bij elke schop van het veulen!
Zit dus wel leven in de dennis-nakomelingen! Knipoog Haha!
Haar buik is echt ineens flink aan het toenemen, maar het kan bij haar al over een maandje zover zijn Pling

Haha Lachen.

Ik heb het nog niet eerder gezien van Dennis-kinderen. Bij Tammy toen Floor er in zat wel wat beweging de laatste weken, maar niet extreem(het KWPN-Osmium veulen was toen wel mega aan het schoppen).

Ik ben echt benieuwd naar alle Dennis kinderen dit jaar. Dit is het eerste jaar dat er een paar geboren gaan worden.

@ HW: Het is mijn veulentje Lachen.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 22:10

Dennis schreef:
Nog dik 2 maanden te gaan..... Waarom is het nog lang geen half Mei?

Oh jaaa! Half mei! Dan hoef ik nog maar 2 maanden! Haha!

Wel erg leuk dat je het nu hebt voelen schoppen, geeft toch weer een teken dat het veulen echt aanwezig is. Ik wil ook veulie voelen schoppen!!

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 08:24

'T zal wat worden, een Roos x Den!
Ik denk dat we aan het eind van de zomer bijna wurgneigingen gaan krijgen Knipoog

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 09:19

Wil jij mij niet meer zo laten schrikken met die titel van je PB-tje Boos! Haha!

Alhoewel ik weet dat als er echt iets mis zou zijn, je niet een pb-tje met zo'n titel zou sturen, schrok ik toch echt even. Clown
Na alle tegenslagen bij ons de laatste jaren durf je al bijna niet meer te hopen op gezonde veulens.

Daarom mag het van mij nu ook snel midden mei worden, en dan hup 2 (misschien 3 Haha! ) gezonde merrieveulens eruit en mijn jaar kan niet meer stuk Haha!

Roos X Dennis, hmmm dat is ondeugendheid in het kwadraat, jullie kunnen je lol op }> Haha!

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 16:04

aah leuk zeg!
super spannend Haha! Tong uitsteken

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 17:23

Spannend!! Zo mooi om te zien dat er al zoveel leven in zit.. Dat beloofd wat Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 19:07

Ooeh, ik dacht te lezen dat 'Roos haar veulen is er', maar je titel maakte het wel heel erg spannend Ciska Haha!.

Spannend hoor, ben erg benieuwd wat er uit komt!!!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 19:26

irene schreef:
Roos X Dennis, hmmm dat is ondeugendheid in het kwadraat, jullie kunnen je lol op

Haha, idd, ik hou mijn hart vast. Dennis heeft al 2 veulens gegeven uit een merrie die kwa karakter wel wat op Roosje lijkt en die ene ken ik erg goed. En dat is me d'r een waar je af en toe een beetje (heel erg verschrikkelijk) moe van word Knipoog.

Ik kan echt niet meer wachten tot mijn eerste eigen gefokte veulen hier op het land rond gaat huppelen Lachen.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 07:10

Jeetje dan ben ik benieuwd naar Otje x dennis.....en ik maar denken dat dennis zo BRAAF is / was Knipoog