Bloedtest ? Bep. waarde bij drachtigheid?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Bloedtest ? Bep. waarde bij drachtigheid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 18:18

In December heb ik een bloedtest laten doen voor lever en nierfunctie. Omdat ze nogal sloom was, er kwam niks uit. Alles was prima, geen bloedarmoede. Nu zat ik zo naar dat papier te kijken en er staat een hoop op, en een hoop waardes en data. Nu meen ik mij te herinneren dat de Da vroeg of ze drachtig was (Nee, dus wel geprobeerd maar Gust gebleven)

Nu was ik zo gewoon nieuwsschierig of je dit ook terug kunt vinden op zo'n papier. Net zoals bij een mens bijv. Dus weet iemand wat en welke de waardes zijn bij guste merries en hoe hoog, laag, veel deze zouden zijn bij drachtige.
Ter overvloede misschien, nee ik denk niet dat ze drachtig is, maar ben gewoon nieuwsschierig naar wat deze data, waardes e.d. betekenen en of inhouden. Dus als iemand weet wat Lymfocyten, monocuten zijn vind ik dat ook prima Haha!

Sammie

Re: Bloedtest ? Bep. waarde bij drachtigheid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 20:12

Niemand die iets weet?

coydog

Re: Bloedtest ? Bep. waarde bij drachtigheid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 21:50

Lymfocyten en monocuten (monocyten) zijn witte bloedcellen, dat is meestal verhoogd als er een ontsteking zit.
Het schijnt mogelijk te zijn om drachtigheid te bepalen met een bloedtest maar of dat met iedere willekeurige test is weet ik niet.
Kraamkliniek hier op bokt weet het misschien wel, vraag het eens per pb.