* Zijn NF veulens goed te verkopen?? Wij kunnen zeker het veulen niet houden totdat hij/zij 3jaar is en ik wil geen veulen fokken voor de slager of voor de Zuidlaarder markt.
* Krijg je het dekgeld (en wat extra) wat je erin stopt er ook weer uit met de verkoop?? Of ligt de markt van NF veulens compleet op zijn gat op dit moment??
Dit waren eerst de vragen, misschien komen er later nog wel een paar meer. Nu de MERRIE in kwestie.
Het gaat hier om Nicole.
Afstammeling: Anydale Nico x Fivelingo's Robijn x Kantjes Sjonny
predikaten: Stermerrie, Prestatie pony, Kroonmerrie
Hoogte: 1.46m
Ze heeft in 2000 een verrichtingsproef gelopen en die heeft ze afgesloten met de volgende cijfers:
karakter: 9
temprament en werkwilligheid: 9
houding en wendbaarheid: 8
stap: 8
draf: 9
galop: 9
vrijspringen: 6
springen onder de man: 7
vlakkebaantraject met hindernissen: 9
algemene indruk: 9
Verder was ze bij de vorige eigenaren Z2 dressuur en M springen en was ze in 2000 bestgaande rijpony van de Nederlandse NF pony's.
Ik weet dat ze ooit een hengstveulen heeft gehad van Valentino en dit leek erg goed (deze heb ik als enter gezien en die kon ook al zo lopen als Nicole).
okee nu de fotos:
*Ik heb geen betere fotos van Nicole waar ze helemaal opstaat*
Tot slot:
Ik heb totaal geen verstand van NF ponys, ik weet ook niet hoe een mooie NF pony eruit moet zien en wat dus verbeterd moet worden aan Nicole (ik zit meer in de KWPN paarden), dus echt alle hulp is welkom!!!
Nogmaals als ik het doe dan wordt het een veulen voor de verkoop, dus qwa punten (misschien meer maat??) moet daar wel rekening mee gehouden worden.
Dekgeld van de hengst wil ik ook graag weten.
Avast bedankt
)
De hengst is Z springen en Z dresuur en hij was regiokampioen.