Zelf heb ik een jaarling van Hamlet en wil wel eens weten hoe de rest van zijn veulens eruit zien. Dus, wie krijgt er een of heeft er al een?De mijne toen ze net geboren was. (Check die mega grote oren.
) De moeder is van Ferro. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zelf heb ik een jaarling van Hamlet en wil wel eens weten hoe de rest van zijn veulens eruit zien. Dus, wie krijgt er een of heeft er al een?
) De moeder is van Ferro.

Maar verder super!!!! 
) Maar ik zou hem voor geen goud weg willen doen. Drie goede gangen, niet spectaculair (hoewel de galop heel fijn is) maar wel heel taktmatig en correct. Hij moet ook gewoon nog groeien in z'n werk hoor, en de ene keer gaat dat makkelijker dan de andere keer.
) dan wil ik ook mayb hamlet gebruiken.. vind het echt een super hengst!

Syllie schreef:Als je een foto van die van mij wilt zien, dan moet je t maar ff zeggen!

Syllie schreef:Ik heb zelf nu al iets van 3 jaar een hamlet x dublin. Heeft hiervoor alleen maar gesprongen dus de dressuur vind tie een btje moeilijk, hij is ook niet een van de makkelijkste (maar ik val op dat soort paarden) Maar ik zou hem voor geen goud weg willen doen. Drie goede gangen, niet spectaculair (hoewel de galop heel fijn is) maar wel heel taktmatig en correct. Hij moet ook gewoon nog groeien in z'n werk hoor, en de ene keer gaat dat makkelijker dan de andere keer.
Maar ik zit er ook heel erg over te twijfelen of ik hamlet niet op mijn merrie zet, dat is een calando I x ladalco x joost merrie. Wat vinden jullie van die combi??
En het kan idd weleens een zenuwpees wezen, is dit echt typisch hamlet of is dat meer het bloed wat erachter zit??

Mariek87 schreef:Ben van de meeste Hamlet-nakomelingen nog niet zo weg eigenlijk, heb er nog niet zoveel aparts van gezien.
Maar heb van het weekend Trento zien lopen en wij willen toch meer de dressuurkant op dus vandaar. Stacey schreef:Ik ben erg benieuwd naar wie er dit jaar een nakomeling krijgen van Hamlet. Het zullen er niet veel zijn, maar toch ben ik nieuwsgierig!Zelf heb ik een jaarling van Hamlet en wil wel eens weten hoe de rest van zijn veulens eruit zien. Dus, wie krijgt er een of heeft er al een?
De mijne toen ze net geboren was. (Check die mega grote oren.) De moeder is van Ferro.
Syllie schreef:Tja, vind t wel een fijne hengst hoor. Ieder z'n smaak heeMaar heb van het weekend Trento zien lopen en wij willen toch meer de dressuurkant op dus vandaar.