Dravers

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CarinaR

Dravers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 20:01

Omdat de topic Dravers zijn Cool is gesloten open ik hier maar een nieuwe want niet iedereen heeft de mogelijkheid op HK te antwoorden!!!

CarinaR

Re: Dravers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 20:01

Ik ga zo ff een topic met fotos in de sneeuw openen

Lowie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 09:28

Koersen gaan zaterdag en zondag niet door, maar onze stal komt weer een beetje in actie, nu in Hamburg.

Er moeten 3 paarden van mijn oom lopen. Twee staan bij Jan (Short Trip en Azzurri) en die andere (Cassagrande) is een paar maanden geleden verhuisd naar Jos Oorthuizen.

Cassa is volgens het programma de favoriet, dus ben benieuwd wat hij er van gaat bakken. De laatste keer in Hamburg sprong hij.

Azzurri is een doorzetter, maar komt van rust af. Wij zullen het wel zien, maar ik denk wel dat hij in het geld moet zitten.

Short Trip is ook een lekker paard, hopenlijk ook geld.

Wordt weer een aardige trip, dus ik hoop maar dat het weer een beetje goed blijft.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 10:20

Huiskamertopic is ook niet meer te vinden...

Kunnen jullie met al deze sneeuw nog een beetje normaal trainen? Wij niet, maar gelukkig hebben we een binnenbak, dus beweging geven is geen probleem.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 10:25

Helaas, geen binnenbak, alleen een weiland of het bos. In het weialdn durf ik nu niets te doen ivm hobbels die je niet ziet. Het bos is nu gewoon te glad, dat valt ook niet te doen. Ofir heeft dus even rust Haha! Voordeel is wel dat ze elke dag naar buiten gaan, ze krijgen dus nog wel wat beweging (rennen, bokken, crossen door de sneeuw Knipoog )

thiry

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 19:31

Zit met hetzelfde probleem.Heb al 4 weken niet kunnen rijden.Eerst z'n ijzer er onderuit (smid op vakantie),en dan dit weer.Als het kan aan de hand een stukje wandelen.Meneer is zo zot aan het worden.Hij wordt er nukkig van,van al dat nietsdoen!Laat de lente maar komen!!!!

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 20:08

Ik kan ook niet rijden.
Het dorp waar hij staat is volkomen dicht gesneeuwd. Er wordt daar ook geen sneeuw geruimt en gestrooid!

Gisteren heb ik anderhalf uur vast gestaan met de auto voor ik uit de sneeuw was! Alleen om Domenic even een deken om te doen...

rosecroft6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 21:29

Nou bij ons kan je de longeerbak nog in en op het erf rondjes lopen verder ok niets ja ze kunnen in de paddocks.
Maar hopen dat het weer snel weg is want me paard vind het grappig maar ikke niet veel te koud.

Even sneeuw eten Vingers aflikken
Afbeelding

Lekker gerold brrrr
Afbeelding

Ow moet ook nog in de camera kijken
Afbeelding

En nog een keer rollen maar dan met een deken om
Afbeelding

En wat vinde jullie van haar

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 21:32

tja, zeker nu de HK weer toegankelijk is met 50 paardenposts komt hier natuurlijk een slotje op Knipoog