Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik zal de titel even aanpassen voor je
Lielle schreef:ik denk dat je Onze Fons bedoeltIk zal de titel even aanpassen voor je
Kylan schreef:Er staat een onze fons (mv ramiro) op de manege, ook een schimmeltje. Die gaat voor de rijpaardveiling volgende week. Dat beestje kan gruwelijk fijn draven, springen is niet super. Hij heeft een superbraaf karakter, heel goed in de kop. Makkelijk te rijden. Echt een heel fijn beestje alleen een beetje te klein om echt veel op te brengen...
Carly22 schreef:bedankt voor reactie's.
heeft iemand nog meer foto''s van de paarden? en heeft iemand een afstammeling van onze fons die dressuur loopt?
allemaal.... mooie paarden;););) dat vind ik zeker!
) als je wilt moet je maar ff PB-en voor haar bokt naam! Ze wil niet dat ik die hier vertel!Mariek87 schreef:Kylan schreef:Er staat een onze fons (mv ramiro) op de manege, ook een schimmeltje. Die gaat voor de rijpaardveiling volgende week. Dat beestje kan gruwelijk fijn draven, springen is niet super. Hij heeft een superbraaf karakter, heel goed in de kop. Makkelijk te rijden. Echt een heel fijn beestje alleen een beetje te klein om echt veel op te brengen...
Techniek wel goed, alleen in het parcours niet goed genoeg![]()
heb ik van mijn connecties gehoord
Ik ken er wel een paar van Onze Fons, zijn mooi beestjes om te zien met goede gangen en techniek maar in het parcours gewoon niet goed genoeg.
:
Beber schreef:Ik ken een schimmelmerrie van Onze Fons x Voltaire.
Ze is nu 5 jaar, maar nog steeds niet volwassen.
Ze is jolig en groeit nog als een tierelier.
Wel wordt ze steeds mooier en ik denk dat het uiteindelijk een heel chique paard gaat worden.
Ze vindt springen geweldig , mooie bascule, maar dressuur is niet haar ding.
Ze heeft een ruime stap en draf en een goede galop.
Ze is nu ca. 1.64 m.
Ze lijkt trouwens wel sprekend op haar vader.
Heb je geen standfoto, ben namelijk wel benieuwd
Mariek87 schreef:Zet dan gelijk de link van de foto erop, anders moeten de mensen hier ook nog zoeken:
http://www.horses.nl/dronten/2005/paarden/foto/17.jpg
Enneh, ik hoor alles van mijn connecties, dat weet je toch
Mariek87 schreef:
Ik vind het paard op deze foto eigelijk nog niet zoveel weg hebben van Onze FonsHeb je geen standfoto, ben namelijk wel benieuwd

Mariek87 schreef:Zet dan gelijk de link van de foto erop, anders moeten de mensen hier ook nog zoeken:
http://www.horses.nl/dronten/2005/paarden/foto/17.jpg
Enneh, ik hoor alles van mijn connecties, dat weet je toch