Dit is hem!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tha_Niekje schreef:Ik heb je via MSN al een aantal ggk hengsten van hem laten zien uit de hengstendatabase op het Welshforum...
Maar Cocky Dundas is een van de Engelse Volbloeden die gebruikt zijn voor de Welsh K's...
Zijn zeker mooie nakomelingen van!!!
Mansolein schreef:Ja, ik heb een merrie van deze hengst. Ik heb altijd al een foto van hem willen zien.
Black_White schreef:ik heb een afstammeling van cocky dundas, cocky dundas is (hier komt ie hoor) de vader van de moeder van de moeder van de moeder van mijn paardje. Hij heet onim, hier het rijtje vanaf cocky dundas (voor de geïntresseerde):
Cocky dundas
Orchard red delicious (merrie)
Reddy's matal (merrie)
Ackanja (merrie)
Onim (mijn ruintje)
hier is een fototjes van hem:
hij is wel een beetje onduidelijk, kan ik weinig aan doen.
Mansolein schreef:ja, ik heb wel foto's maar weet niet hoe je ze hier moet zetten. Als je me je mailadres geeft kan ik ze wel doorsturen.
Colt schreef:Black_White schreef:ik heb een afstammeling van cocky dundas, cocky dundas is (hier komt ie hoor) de vader van de moeder van de moeder van de moeder van mijn paardje. Hij heet onim, hier het rijtje vanaf cocky dundas (voor de geïntresseerde):
Cocky dundas
Orchard red delicious (merrie)
Reddy's matal (merrie)
Ackanja (merrie)
Onim (mijn ruintje)
hier is een fototjes van hem:
hij is wel een beetje onduidelijk, kan ik weinig aan doen.
Aha leuk! Dan is ook hij achter achter achter achter (of misschien nog verdere) famillie van mijn paardje!
)Tha_Niekje schreef:Ik heb je via MSN al een aantal ggk hengsten van hem laten zien uit de hengstendatabase op het Welshforum...
Maar Cocky Dundas is een van de Engelse Volbloeden die gebruikt zijn voor de Welsh K's...
mastenbroek schreef:Heb laatst een hele mooie pony van deze hengst verkocht. Super fijne pony was dat en bloedmooi. Daarnaast ook heel werkwillig.
mastenbroek schreef:Ja en FS don't worry is ok geloof ik een nakomeling daarvan.
Taaclover schreef:Mijn vorige merrie heeft een veulen van hem gehad.
Hij heet Hertog, volgens mij zit zijn eigenaresse ook hier op bokt onder die naam.