Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dewi schreef:bedankt voor de tip, ik ga het belgische stamboek meteen bellen!!!
Ik heb helaas nog weinig contact met de fokster, omdat zei verhuisd is naar Engeland. Zij durft zelf niets te doen omdat haar exman haar nogsteeds bedreigd.
Ik kan zelf niets ondernemen tegen de exman van de fokster, omdat het papier officieel eigendom is van het kwpn en dus niet van mij. Het kwpn zou dus zelf aangifte moeten doen van diefstal/ verduistering. Dit willen ze niet, het is volgens hun een handelsgeschil tussen 2 leden.
In het bit stond inderdaad een artikel, maar dat was een heel andere situatie omdat deze persoon wel het originele papier had, maar het paspoort kwijt was.
Bedankt voor jullie hulp...
petraaken schreef:Dewi schreef:bedankt voor de tip, ik ga het belgische stamboek meteen bellen!!!
Ik heb helaas nog weinig contact met de fokster, omdat zei verhuisd is naar Engeland. Zij durft zelf niets te doen omdat haar exman haar nogsteeds bedreigd.
Ik kan zelf niets ondernemen tegen de exman van de fokster,
omdat het papier officieel eigendom is van het kwpn en dus niet van mij. Het kwpn zou dus zelf aangifte moeten doen van diefstal/ verduistering. Dit willen ze niet, het is volgens hun een handelsgeschil tussen 2 leden.
In het bit stond inderdaad een artikel, maar dat was een heel andere situatie omdat deze persoon wel het originele papier had, maar het paspoort kwijt was.
Bedankt voor jullie hulp...
het BWP heeft ook een copie nodig van het stamboekbewijs anders is het ook een wilde merrie dat ze opnemen. Ik denk niet dat dat je bedoeling is.
Ik vrees dat je een deurwaarder of advocaat gaat moeten inschakelen.
Dewi schreef:ik heb gelukkig wel een kopie van het papier via de fokster kunnen krijgen. Zou het dan wel kunnen? Ik heb ze bij bwp nog niet gesproken, ze zijn bereikbaar tot 12.00 uur. Zal dus morgen bellen.
Dewi schreef:of heeft iemand een tip?
Dewi schreef:Ik kan zelf niets ondernemen tegen de exman van de fokster,
omdat het papier officieel eigendom is van het kwpn en dus niet van mij. Het kwpn zou dus zelf aangifte moeten doen van diefstal/ verduistering. Dit willen ze niet, het is volgens hun een handelsgeschil tussen 2 leden.
fabienne schreef:Bel het KWPN, zeg ze dat de vorige eigenaar het papier eindelijk naar jou heeft opgestuurd, maar dat het blijkbaar bij de post kwijtgeraakt is............of ze dan maar een duplicaat willen afgeven![]()
![]()