zijn hier veel mensen met een iroko nakomeling?? en hoe is hun karakter. ik heb zelf een zoon van een zoon van iroko en dat is een etterbak eerste klas. is dit bij veel van zijn nakomeligen zo of niet??
ik heb een Iroko x makelaar gehad ,super paard ,heel apart springen ;mooi dier ,veel bloed heel hoogbenig (stond in mijn profiel mar denk niet dat die al werken ).hij is toen verkocht naar Canada en loopt daar 1.50 met een meisje
hoi ik heb een iroko x caletto gereden en dat was geen brave. Maar springen kon hij zeker.Hij is nu 7 en loopt nu in het zz.met zadelmak maken heeft hij bij twee mensen een gebroken arm bezorgt.
Ik heb ooit een Iroko merrie gereden,moederlijn weet ik niet,maar dat was een super beestje..lekker te rijden..braaf alles doen nergens problemen mee,en een mooi paardje was het ook {daarom herriner ik me haar nog}
toen ik in canada werkte hadden we van dat jaar een iroko veulen (uit een uniform x purioso (geloof ik) merrie) was een mooi ding, supergoed bewegen, goed achterbeen. Ietsje klein (maar de merrie fokte ook klein) en van wat ik als veulen kan oordelen had hij echt een wereld karakter. Stoer, maar braaf. Ik vond hem echt erg leuk toen, maar weet niet hoe hij geworden is als 3 jarige...
Een kleine merrie, sjiek gebouwd, redelijk bewegen, maar super springen!
En ook een aardige etterbak, de vader van Iroko, Pilot schijnt niet zo'n makkelijke geweest te zijn. Maar mijn merrie is gewoon een echte merrie, haar etterige karakter komt vooral van de moeders kant (V. Werathosthenes, dat schijnt een regelrechte draak geweest te zijn )