livingstone

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fannyfurry

livingstone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 22:41

ben op zoek naar LIVINGSTONE nakomelingen?

supertammy

Re: livingstone

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 11:48

Een vriendin van mij is de trotse eigenaresse van Perla (v. Livingstone). Deze merrie is de volle zus van de hengst Living Legend Haha! .

Groetjes Elizabeth

Alikesflame

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 13:35

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 15:27

Ik heb er 1 gefokt;Labyrinth S.Hij is nu van Labje hier op Bokt.Een geweldig paard met een al even zo geweldig karakter.Kwam uit een merrie met een heel moeilijk karakter .Is als veulen Nationaal reserve Kampioen Grote maat geweest bij het NRPS.Nu sterwaardig en M2 dressuur en hard op weg naar de Z

labje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 17:43

idd een geweldig paard! Haha!

fannyfurry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 21:29

labje schreef:

hoi ik heb zelf ook een livingstone en ben best benieuwd wat voor karakter ze hebben. die van mijn is echt een baasje op stal is het geen leuk paard maar onder de man is hij heel nieuwsgierig en probeert van alles om onder het werk uit te komen. is hij er eenmaal met z'n hoofd bij dan is het ook een superpaard. het is ook echt een eenmanspaard ik kan en mag alles met hem doen maar een ander niet. groetjes yvonne

fannyfurry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 21:32

supertammy schreef:
Een vriendin van mij is de trotse eigenaresse van Perla (v. Livingstone). Deze merrie is de volle zus van de hengst Living Legend Haha! .

Groetjes Elizabeth

hoi Elizabeth. Ik heb zelf ook een livingstone maar ik ben heel nieuwsgierig naar de karakters van deze paarden. groetjes yvonne

labje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 21:16

fannyfurry schreef:
labje schreef:

hoi ik heb zelf ook een livingstone en ben best benieuwd wat voor karakter ze hebben. die van mijn is echt een baasje op stal is het geen leuk paard maar onder de man is hij heel nieuwsgierig en probeert van alles om onder het werk uit te komen. is hij er eenmaal met z'n hoofd bij dan is het ook een superpaard. het is ook echt een eenmanspaard ik kan en mag alles met hem doen maar een ander niet. groetjes yvonne

Die van mij is wel de baas tegenover de andere paarden, maar onder de man juist heel werkwillig. Hij wil graag hard voor je werken en is dus heel fijn te rijden. Verder is hij erg gevoelig voor stress, maar ik weet dat hij dat van z'n moeder heeft (die staat namelijk bij ons op stal). Ik had zelf nooit het idee dat hij eenkennig was, maar van degenen die hem verzorgen als ik op vakantie ben begrijp ik dat hij dat toch wel een beetje is. Ik vind het een superpaard! Haha!