Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en ik kan niet inscannen.
pajidin schreef:Ik had heel veel info over Casanova...maar nu kan ik t nergens meer vinden op mn computer.
Maar misshiss heeft zeker weten info en foto's van hem!
Wat wil je weten over Casanova, wij hebben er een stermerrie van en we hebben ook een Elcaro x Casanova!
De Casanova die ik gereden heb was heel fijn onder het zadel, wel heel erg attent, als er ineens iets veranderd was in de bak, was ze helemaal van streek. Casanova was zelf ook zo...zodra er een vogeltje door de stal heen vloog wou hij niet meer dekken, dan was ie afgeleid. Maar hetwas fijn dressuurpaardje, vooral op concoursen ging ze ervoor..echt een showbinkie..
Nu ben ik trouwens ook heel benieuwd wie de fokker is van jou paard...

remsy schreef:ik heb op een merrrie gereden van glendale x casanova en wat er verteld is hierboven kwam eigenlijk ook allemaal in deze merrie naar voren wel grappig eigenlijk om te lezen dat dit dus van casanova afkomstig is ik heb haar tot de m2 doorgereden en het het was ook eigenlijk een kleintje ook iets van 1.63 m hier een foto van haar.
groetjes bren
Citaat:Een jong paard van Ina Beuving (Restless Raimond) is ook een Casanova, dit is een van de laatste geloof ik! Die doet het ook zeer goed in de sport geloof ik.