Wie kent de hengst ULTIMO TIBRI ( sbs goedgekeurd ? )

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

katrienh

Wie kent de hengst ULTIMO TIBRI ( sbs goedgekeurd ? )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 20:54

wie kent de hengst Ultimo Tibri ?
Vader is Querelle ( Calipso 3 x Ramiro ) ( meer info querelle www.suls.be )

SBS goedgekeurd (denk ik )

waar staat hij ter dekking, wie rijdt hem nu en wat zijn zijn prestaties tot nu toe ?

Ik heb de volle zuster van Querelle. Varnese ( suls ) en Ultimo Tibri zijn zijn goedgekeurde zonen. Varnese ken ik en heb hem al zien lopen, maar van Ultimo Tibri is mij niets bekend.

Vr Groet
Katrien

jeanke

Re: Wie kent de hengst ULTIMO TIBRI ( sbs goedgekeurd ? )

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:33

Alle hengsten die ooit bij het sbs zijn goedgekeurd zijn recentelijk opgenomen in hun database, dit geldt ook voor alle hensgten die er zijn voorgesteld maar niet aanvaard.

Spijtig katrien maar Ultimo tibri staat er niet tussen dus als hij ooit daar is goedgekeurd is het al erg lang geleden en is hij snel daarna verkocht want er zijn geen veulens van hem ingeschreven

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:38

Hengstenboekje is van vorig jaar, dus hou me ten goede, maar Ultimo Tibri staat ter dekking bij W. Elskens, stationsstraat 134 in Wachtebeke. Hij is AES goedgekeurd.

jeanke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:47

Via google heb ik wel gevonden dat hij in 2004 nog in mechelen heeft gelopen onder Dag Keymolen met als eigenaar Natacha Elskens.
En hij zou gekeurd zijn door het AES maar ik kan de Engelse versie niet ophalen en op de nederlandse staat hij er niet tussen
http://www.angloeuropeanstudbook.ltd.uk/region_6_belgium.htm
je kan het wel zien wat er geschreven staat op de volgende pagina:
http://64.233.183.104/search?q=cache:CJdJTfG2RpUJ:www.angloeuropeanstudbook.ltd.uk/region_6_belgium.htm+ultimo+tibri+querelle&hl=nl
Anders best even contact opnemen met dag keymolen.

edit Nicole288 was me al voor maar ben te lui om de teskt aan te passen Haha!