Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Odie schreef:De meeste Elcaro's die ik ken zijn zeer mensONvriendelijk, willen graag gericht slaan, hebben geen meewerkend karakter, zijn gevaarlijk op stal, maar ondanks alles kunnen ze wel bewegen en hebben ze een mooi lijf om te zien.
Ik ken meerdere mensen die een klap van een elcaro hebben gehad en aan de gevolgen zijn overleden. Dit is me bij welke andere afstamming dan ook nog nooit zo extreem opgevallen.
! 
)
kwintie schreef:. Soms vervloek ik haar wel eens maar als je ermee overweg kunt zijn het paarden die altijd blijven lopen.
Mijn merrie springt liever dan dressuur, geduld is moeilijk. Als ze een brave dag had met dressuur dan had je altijd een winstpunt en meestal ook prijs!
Mijn merrie heeft wel veel looplust en is dus niet geschikt als stalpaard, ze staat als het weer het toelaat overdag in de weide. Zij is ook erg dominant en de baas van alle paarden.
!!
Mansolein schreef:Dat klinkt inderdaad allemaal wel goed. Ik houd wel van karakter paarden.
Ik heb een merrie van Balzflug x seclusive xx die goed bij hem zou passen en nog een spring merrie van Centauer Z x Daimler x Rinaldo.
En zo zijn er nog wel een paar bij ons op stal die erbij zouden kunnen passen.
:D Geen Elcaro voor mij dus)