er zal al best een topic over zijn maar omdat de zoekmachine het niet doet wil ik toch een nieuwe openen.ik zoek informatie over de hengst cabochonis er al een ander topic wil iemand dan even de link plaatsen?alvast bedanktgroetjes joyce
Nou jah werkt Beetje informatie1.68 , vos.Walk: 7.5Trot: 8Canter: 8Riding Test: 7.5Jumping with Rider: 5Free Jumping: 4.5Field Test: 5.5Character: 8Behavior: 9Training Report: 7
ik heb een nakomeling van cabuchon en ik heb er ook nog 1 gereden hier een paar foto'sdit is sunnyboy een cabuchon x coktail. is Z2 dressuur.hier nog een foto van cabuchonen dit is mijn eigen cabuchon x caritas x ariban x amor. 5 jr ruin
trowing schreef:en dit is mijn eigen cabuchon x caritas x ariban x amor. 5 jr ruinIk dacht dat dit Cabochon zelf was. Sterke gelijkenis
Volgens mij is dat ook cabouchon zelf, kijk maar is een paar plaatjes naar boven.Zal wel een foutje zijn
Bedankt voor de informatie!ik vind het wel grappig om te zien dat veel mensen een eigen draai geven aan de naam CABOCHONgeen - cabuchonof - canouchon maar in ieder geval bedankt