shetlander

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

horsiej

shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 17:55

heej
ik heb een vraagjuh want heel veel mensuh hebbe versgillende meningen over de shet ik heb 2 shetjes als versorgponiej en rij dr gwoon op kben 13 jaar en woon in belgie wie heeft dr nog meer shetten als versorgpony/eigen pony en rijd dr gwoon op maar welke mensen vinduh et sielig reageer alsjeblieft!!!!!!!
groetjuhws horsiej

texeenmaikey

Re: shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:34

GOED Nederlands typen is er ook niet meer bij Boos!

Jessica12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:39

Ik vind het niet zielig, een vriendin (14) rijd ook op een hele kleine pony geen shet maar een welsh ( die is kleiner dan sommige shetten). De pony kan der makelijk dragen maar ze krijgt wel vaak rare reacties omdat ze op zo'n kleine pony zit want zelf is ze ong 1.70.

Het is niet zielig zolang je niet te zwaar bent voor je shet... *o/*

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:47

Kan je eerst even normaal Nederlands typen?
alls wij nouw alemaal in msntaal gingun typun dan werd ut er niej betur op hea?
Of vond je dat juist makkelijker te lezen?
Asjeblieft, leer spellen!

horsiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 21:53

sorry hoor maar ik ben hier pas net nieuw maar als iedereen zo chagerijnig reageert dan ben ik hier ook snel weer weg!
ik wist het dus niet maar zal vanaf nu wel gewoon typen hoor maar hoe ga je dan met die mensen om die zeggen dat ze het zielig vinden enzo?
want ik krijg ook altijd van die vervelende opmerkingen!

Jessica12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:58

Als ze een opmerking maken, gewoon negeren! Als ze echt een discussie aangaan moet je zeggen: Lengte is niet belangrijk, gewicht wel, maar mijn pony is een shetlander en die kunnen heel veel gewicht houden! (zo'n kilo geloof ik maar ik weet het niet zeker)
En als ze er dan nog op door gaan (wat trouwens maar heel soms gebeurt) zeg je: Verdiep je eerst maar wat meer in paarden, dan praten we wel verder! (en dan rij je gewoon door Bloos )

Jessica12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 21:59

sorry er moest voor kilo 60 staan...dus shetlanders houden zo'n 60 kilo

horsiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 21:59

haha oke thanks dat vind ik echt een goede ga ik morgen gelijk met me buitenrit uitproberen=) heel erg bedankt

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 22:52

hoihoi
ja wel een beetje vaag die taal maar wel botte reactie erop Bloos!
maar ja ik ben ong. 1.70 en rijd een grote shet
vaak zeggen mensen wanneer wissel je nou eens om
maar ik kom ook mensen tegen o wat een leuk paardje, had ik mijn fototoestel maar bij me, o wat lief
maar helaas toch die reacties die zeikerig overkomen als ik ga paardrijden
maarja niet iedereen heeft verstand van pony's sommige mensen denken dat kleine pony's grote oudere mensen niet kan dragen maar dat is wel zo Tong uitsteken
tjaa maar ik vind het wel zielig als het een kleine shet is met een heel groot zwaar kind erop maar dat kom ik niet tegen Tong uitsteken alleen gewicht speelt een rol vind ik Knipoog 't enige wat ik vind is dat als een groot iemand erop rijd het plaatje iets minder word Knipoog

ps heb je foto ? van jezelf op die shet(jes)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 22:58

horsiej schreef:
sorry hoor maar ik ben hier pas net nieuw maar als iedereen zo chagerijnig reageert dan ben ik hier ook snel weer weg!
ik wist het dus niet maar zal vanaf nu wel gewoon typen hoor

Je kunt ook een normale reactie plaatsen, je hoeft niet meteen zo bot te reageren op anderen die je op de regels wijzen.

Maar fijn dat je vanaf nu gewoon wilt typen, dan zijn je berichten tenminste voor iedereen te begrijpen. Ja