Township XX (Dunphy XX x Pall Mall XX x Royal Palm XX)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Whateverr

Township XX (Dunphy XX x Pall Mall XX x Royal Palm XX)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 12:16

hey,

Wie kent er hier de volbloed hengst Township XX (Dunphy XX x Pall Mall XX x Royal Palm XX)

Het is namelijk de vader van mijn paard Quinta (Township XX x Trajan II x Trapper)

De hengst staat in België, op manege Ruitershof in Keerbergen.

En wie heeft hier een paard met ook Township XX als vader, ben namelijk erg benieuwd naar hoe die er uit en het karakter ervan, het karakter van mijn paard schijnt erg veel op half broers en zussen te lijken en op haar vaders karakter...

En dit is dan Township XX
Afbeelding
Deze foto is alleen wel iets langer dan dat die eigenlijk is Knipoog

Ben benieuwd

Dag dag Alice

Jan_VT

Re: Township XX (Dunphy XX x Pall Mall XX x Royal Palm XX)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 15:14

Volgens mij staat hij nu hier:

Gauthier Edouard
Waversesteenweg , 102
2580, Putte
015/762.152
België

Hij heeft heel lange tijd hier gestaan:

De Winter Roger
Liersesteenweg, 250
2860, Sint-Katelijne-Waver
015/31 41 42
België

Zeer vriendelijke mensen die je vast aan info willen helpen Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Via google ben ik idd ook op het adres uitgekomen dat jij hebt. De info die ik heb gevonden komt van www.bwp.be

Veel succes Knipoog

wechelshof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 16:48

hoi,

wij hebben een dochter van Township XX.

kijk op onze site www.wechelshof.be bij merries : PACHA daar vind je info over township (bij pedigree)

groetjes

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 00:35

De nieuwe eigenaar staat ermee op Ruitershof of baat Ruitershof uit denk ik, tenminste ik meen dat toch op te maken uit zijn advertenties op Kapaza.
Toevallig hadden wij het vandaag nog over Township. Ik ken er meerdere nakomelingen van. Twee uit een Fantastique moeder, de oudste merrie hebben ze nog een beetje kunnen berijden, de tweede konden ze zelfs niet meer bijkomen in de weide. Ik moet wel zeggen dat de fokkers/eigenaars niet echt verstand hadden van bloedpaarden.
In onze rijvereniging liepen er twee: eentje loopt M2, een hele mooie en sierlijke schimmel, met pittig karakter maar wel braaf. De andere was een Township x Landadel (ook een hengst van De Winter), de eigenaresse heeft hem moeten verkopen omdat hij op wedstrijd begon te flippen.
Mijn vorige instructrice had een klein, fijn en donkerbruin Townshipke dat zeer goed dressuur liep.
Over het algemeen heeft hij denk ik veel fijnere, bruine of donkerbruine paarden gegeven met vaak een bloederig karakter.

Whateverr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 17:55

hey,

De mijne is ook heel erg fel en een echt bloedpaardje, maar wel gouden karakter... Ze loopt nu met mij L1 en heb haar zelf 'wedstrijdmak' gemaakt, ze flipt trouwens nog wel vaak Tong uitsteken dan gaat ze er in 1 x van tussen of ze gaat de ring ofzo niet in... Maar toch gaat het wel goed, mocht er zelfs mee naar de brabanste kampioenschappen in de B.

Maar hier zie je eigenlijk geen nakomelingen van Township XX en die zou ik toch wel graag eens willen zien...

maar wel heel erg bedankt!!

Dag dag Alice

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 20:58

viewtopic.php?f=10&t=375686&hilit=

Kijk hier eens, als mijn inlichtingen juist zijn is dit ook een Townshipke (uiterlijk is alvast typisch) en dan nog van dezelfde jaargang als het jouwe Haha!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 13:42

Op onze manege, nl. de welkomhoeve in Grobbendonk, word er slechts af en toe gefokt. Maar als er word gefokt, is dat meestal met Township. Zo'n 10 paarden van de manege hebben hem als vader, onder andere mijn paard Beauty. Ik ben er echt zeer tevreden over. Perfect karakter en uiterlijk, echte werkers die Townships. Foto's volgen hoogstwaarschijnlijk nog, zit op andere computer (:

DiCapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 01:33

Ik heb 5 jaar een Township merrie gehad. Een heel mooi fijn paardje maar met een rotkarakter.
Gekocht als 4 jarige, net zadelmak. We hebben er 5 jaar latijn ingestoken samen met de instructrice. Helaas zijn we geen stap verder gekomen. Ze bokte nooit, maar vond alles goed om op de loop te gaan. Verder moest je zien dat ze je niet verrot sloeg, net zoals haar maatje op de weide, die kreeg ook regelmatig klop.
Bezoekje van de DA of hoefsmid was ook telkens een lijdensweg.
Toen ik haar wilde verkopen kreeg ik keer op keer te horen "Oh nee toch geen Township" Uiteindelijk is ze naar een handelaar gegaan en ik heb geen moment spijt gehad dat ze weg was. ;)

odulnetga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 01:37

De afstamming staat verkeerd op BWP, ook op paardenfokken.nl.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 09:11

slotje. Topic is 4 jaar oud.