welsh hengst voor mijn a pony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Babsie_Jana

welsh hengst voor mijn a pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 18:26

hoi hoi

ik wil over een jaartje ofzow mijn kleine verzorgponytje laten dekken maar ik weet niet door wie misschien weten jullie nog een goede hengst.en de site waarop die staat kan ik ffies fotos zien.het is een palomino pony van 1.20 en k zoek een welsh hengst.

groetjes!!!

AnneloesF

Re: welsh hengst voor mijn a pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 19:37

Als je een welsh hengst zoekt, kan je misschien even kijken op http://www.brandend-zand.nl/welsh, het grootste welshforum van NL. En anders kan je daar wel weer links vinden naar verdere hensgtenhouders.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 19:57

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 15:04

Hoi,

het kan wel helpen om te zggen waar je pony staat (zit je in de buurt van Alkmaar?)

En hoe ver je wilt reizen naar de hengst. Als je in Noord-Holland woont, wil je misschien niet naar Zuid-Limburg reizen?

Dan verder is het wel handig waar je zoekt. Op de site van het Welsh pony stamboek op die van de WPCV staan lijsten met hengsten in Nederland.

Wat wil je trouwens? Een palomino, vos, of maakt de kleur niet uit. Je hebt de meeste kans op een palomino als je met een vos of palomino dekt, alleen met een palomino heb je kans op een cremello, en daar moet je echt van houden, anders fok je die liever niet Knipoog

De beste hengsten zijn meestal schimmels. Hoe is de merrie gefokt? Dat maakt ook een hele hoop uit.

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 10:14

http://www.thamen-welshponies.com/

Gleiniant Tsar [gleiniant cossackxgleiniant sugar puff]
schimmel
heeft al vele kampioens veulens ter wereld gebracht

Afbeelding

voor meer infomatie kan je ook moowsy@bokt pb die weet meer van tsar dan ik